چهار واحد نمکزدایی با ظرفیت فرآورش 210 هزار بشکه نفت در روز، تا چهار ماه آینده در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب راه اندازی می شود
کد خبر: ۴۲۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 13 May 2017
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشست صمیمی وزیر نفت با مدیران صنعت نفت جنوب در اهواز، با اعلام این خبر، گفت: واحد نمکزدایی گچساران با ظرفیت فرآورش 110 هزار بشکه نفت در روز، در حال حاضر 96 درصد پیشرفت دارد و تا یک ماه و نیم آینده در مدار تولید قرار می گیرد.

مهندس بیژن عالیپور، افزود: واحد نمکزدایی هفتکل و نفت سفید نیز با ظرفیت فرآورش 45 هزار بشکه نفت در روز و 96 درصد پیشرفت، در مرحله پیش راه اندازی قرار دارد.

وی، ادامه داد: واحد نمکزدایی بی بی حکیمه1 نیز با ظرفیت فرآورش 55 هزار بشکه در روز، در حال حاضر 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا چهار ما آینده به بهره برداری می رسد.

مهندس عالی پور، واحد نمکزدایی 220 هزار بشکه ای متمرکز اهواز آسماری را بزرگترین پروژه در دست احداث نمکزدایی در این شرکت عنوان کرد و گفت: این پروژه نیز تا کنون 80 درصد پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همچنین از نوسازی کامل تاسیسات نفتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تا سه سال آینده خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار