ستاد استانی تبلیغات روحانی در خوزستان اعلام کرد؛
خوزستان سه شنبه میزبان حجت الاسلام حسن روحانی است
کد خبر: ۴۲۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 13 May 2017
ستاد استانی تبلیغات روحانی در خوزستان اعلام کرد: این استان سه شنبه
میزبان حجت الاسلام حسن روحانی است.

این ستاد روز پنجشنبه با اعلام رسمی این خبر از مردم اهواز و دیگر نقاط استان خوزستان خواست که خود را برای استقبال تاریخی از روحانی آماده کنند.

شور و هیجانی که متاثر از فضای سیاسی و تبلیغاتی انتخابات های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی جای جای خوزستان را فرا گرفته است با اعلام خبر سفر روحانی دو چندان شد .

از جمله اینکه به دنبال اعلام قطعی سفر روحانی به خوزستان که در روزهای اخیر نیز به طور غیر رسمی در مورد ان مطالبی گفته می شد بنرهای تبلیغاتی و متن های خوشامد بسیاری در گوشه و کنار شهر اهواز توسط مردم و به خصوص علاقه مندان این نامزد انتخابات نصب شد.

این درحالی است که هنوز جزییات برنامه حضور روحانی در اهواز که در قالب سفرهای تبلیغاتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انجام می گیرد به خصوص محل سخنرانی و نحوه استقبال مردم از وی هنوز اعلام نشده است. 

استان خوزستان روزهای گذشته میزبان سیدابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف 2 تن دیگر ازنامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود .

حجت الاسلام رییسی در محل مصلی اهواز در میان علاقه مندان انتخاباتی خود حضور یافت و سخنرانی کرد

قالیباف نیز در مسجد ارشاد اهواز از سوی طرفداران و دیگر افراد پیگیر رویدادهای انتخابات ریاست جمهوری مورد استقبال قرار گرفت.

هم اکنون ستادهای تبلیغات انتخاباتی قالیباف ، رئیسی و روحانی در خوزستان راه اندازی شده و فعال هستند.

میرسلیم، جهانگیری و هاشمی طبا دیگر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تاکنون در قالب ستاد متمرکز فعالیت خود را در خوزستان اغاز نکرده اند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: روحانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار