خطیب نماز جمعه اهواز :
انتخابات شوراهای اسلامی نیز که اکنون تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته، اهمیت بالایی دارد
کد خبر: ۴۲۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 12 May 2017
به گزارش تابناک خوزستان ،  آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز  گفت  : باید مراقب باشیم تا اینگونه قوانین استعماری را پشت پرده وارد کشور نکنند.

وی افزود: اخیراً نیز در سند ۲۰۳۰ یونسکو که امضاء شده بود و رهبر انقلاب نیز با آن اعلام مخالفت کردند، باعث میشد تا دست و بال ما بسته شود و نتوانیم به ارزش های اسلام پایبند باشیم.

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: اینگونه قوانین مصداق نفوذ فرهنگی است.



نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو، عنوان کرد: اولین توصیه ما شرکت در انتخابات است زیرا حضور در انتخابات، قدرت نمایی است که اقتدار ملت و کشور را در عرصه جهانی بالا می برد.

امام جمعه اهواز افزود: انتخابات شوراهای اسلامی نیز که اکنون تحت الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته، اهمیت بالایی دارد.

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: مردم در انتخابات باید به اصلح نسبی که تشخیص میدهند و توانایی حل مشکلات بیکاری، رکود اقتصادی را داشته باشد، رأی دهند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور، تصریح کرد: راه حل این مشکلات اقتصاد مقاومتی است اما همه شعار آن را می دهیم ولی آن را اجرا نمی کنیم.

خطیب نماز جمعه اهواز افزود: باید مشخص شود که در این برنامه، در سطح روستاها، شرکت ها، افراد تحصیل کرده، چه اقدامی باید صورت گیرد.
منبع: تابناک
برچسب ها: جزایری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار