وزیر ورزش و جوانان گفت:
اولویت در استفاده از منابع حاصل از تخصیص 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی است
کد خبر: ۴۲۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 12 May 2017
مسعود سلطانی‌فر در خصوص برنامه وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی نیمه‌‌تمام و رها شده، اظهار کرد: پروژه‌های ورزشی که از 15 یا 13 یا 10 سال پیش و ... متاسفانه بدون مطالعه کلنگ‌زنی شدند، به تعداد زیادی در کشور وجود دارد که اکنون تکمیل این پروژه‌ها مطالبه مردم شده است.

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان خود را موظف می‌داند متناسب با منابعی که به این وزارتخانه اختصاص داده می‌شود، سال به سال از این دست پروژه‌ها را تکمیل کند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: امسال وضعیت ما خوب است. با اختصاص منابع حاصل از تخصیص 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش در بخش‌های مختلف که در قانون برنامه ششم توسعه لحاظ شده است، در سال 96 تحولی در حوزه ورزش کشور رقم می‌خورد.

سلطانی‌فر افزود: وزارت ورزش و جوانان رقم خوبی را از محل این اعتبارات به استان‌های کشور اختصاص می‌دهد. براساس تمام استان‌ها دستورالعملی ابلاغ شده است، این اعتبارات باید در وهله اول به تکمیل پروژه‌های ورزشی دارای بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی آن استان‌ها اختصاص یابد تا بتوانیم امسال این گونه پروژه‌ها را تکمیل کنیم‌.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که در طول پنج سال برنامه ششم توسعه اعتبارات 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش اختصاص می‌یابد، امید است بتوانیم تمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام را تکمیل کنیم.

وی با اشاره به فرسودگی بیشتر بناها در خوزستان و مناطق شمالی نسبت به سایر مناطق، عنوان کرد: رویکرد این وزارتخانه در استفاده از محل اعتبارات 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده، تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام با اولویت پروژه‌های دارای بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی، تعمیر و بازسازی اماکن مختلف ورزشی به ویژه در مناطقی مانند خوزستان و مناطق شمالی کشور و همچنین کمک به هیات‌های ورزشی است تا هیات‌های ورزشی در وضعیت بهتری نسبت به شرایط فعلی خود قرار بگیرند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار