وزیر نفت گفت؛
هدف از تشکیل این کارگروه کمک به شرکت های کوچک سازنده تجهیزات نفتی در سطح استان است
کد خبر: ۴۲۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵ 11 May 2017
وزیر نفت گفت : هدف از تشکیل این کارگروه کمک به شرکت های کوچک سازنده تجهیزات نفتی در سطح استان است.

وزیر نفت گفت : هدف از تشکیل کارگروه  ویژه برای حمایت بیشتر از سازندگان تجهیزات نفت خوزستان کمک به اشتغال و تولید داخلی به خصوص شرکت های کوچک سازنده تجهیزات نفتی در سطح استان است.

بیژن نامدار زنگنه در دیدار با   صنعتگران و مدیران شرکت های خصوصی سازنده تجهیزات نفت ، گاز و پتروشیمی خوزستان با اعلام این خبر و ضمن دستور راه اندازی این کارگروه افزود : این کارگروه متشکل از مدیران نفتی استان برخی مدیران وزارت نفت و سازندگات تجهیزات نفتی خوزستان پس از جمع بندی مشکلات و چالش ها ، تصمیم ها و پیشنهادهای لازم برای کمک و حمایت از مجموعه سازندگان تجهیزات نفتی خوزستان اتخاذ می شود

وی  اظهارداشت :قبل از انقلاب ظرفیت های ساخت تجهیزات نفت در خوزستان وجود داشته اما پس از انقلاب اسلامی حمایت و تقویت شده و امیدواریم در سال های آینده ایران نیز صاحب برند در صنعت نفت دنیا بشود .

وزیر نفت ادامه داد :صنعت نفت باید نوسازی و از ظرفیت های شرکت های داخلی برای ساخت تجهیزات مورد نیاز این صنعت با هدف رونق اقتصادی و کمک به ایجاد اشتغال استفاده شود.
 
در این نشست صنعتگران و مدیران شرکت های خصوصی سازنده تجهیزات نفت ، گاز و پتروشیمی خوزستان  به بیان نظرات و مشکلات خود پرداختند.
منبع: تابناک
برچسب ها: وزیر نفت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار