جشن بزرگ نشاط و امید با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان در اهواز برگزار شد
کد خبر: ۴۲۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ 11 May 2017
جشن بزرگ نشاط و امید با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان در اهواز برگزار شد.
 
این آیین با سخنرانی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد و در ادامه مراسم به هنگام پخش آهنگ، جوانان عرب و بختیاری زبان در حالی که از روی صندلی های خود برخاسته بودند به جشن و شادی پرداختند.
 
حضور عوامل و کادر فنی تیم سقوط کرده استقلال اهواز به لیگ دسته 2 در این آیین که همگی لباس آبی رنگ به تن داشتند از دیگر حواشی این برنامه به شمار می رفت.
خواننده بختیاری زبان به هنگام اجرا با لباس معروف بختیاری به روی سن آمد که تشویق بختیاری زبان های حاضر در سالن را به همراه داشت.
 
مجری برنامه که رییس خانه تئاتر اهواز به شمار می رفت به خوانندگی پرداخت و دو ترانه معروف شوشتر و دزفولی زبان ها را به صورت آواز از پشت تریبون اجرا کرد که مورد تشویق حاضران به ویژه معاون استاندار خورستان قرار گرفت.
 
هواداران و عوامل استقلال اهواز، هنگام سخنرانی وزیر ورزش و جوانان با سر دادن شعار ' درود بر استقلال اهواز' صدای خود را به گوش وزیر و دیگر مسئولان استان رساندند.
 
شوخی وزیر ورزش و جوانان با مجری برنامه و حجت الاسلام ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از دیگر نکاتی بود که در این برنامه مفرح به چشم خورد.
 
در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر از نخبگان و سمن های فعال استان خوزستان تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
برچسب ها: مسعود سلطانی فر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار