استاندارخوزستان گفت؛
درحال حاضر باوجود داشتن اعتبار کافی ،بخش عمده ای از پروژه های استان به دلیل نبود زمین تاکنون اجرایی نشده است
کد خبر: ۴۲۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸ 11 May 2017
استاندارخوزستان گفت: درحال حاضر باوجود داشتن اعتبار کافی ،بخش عمده ای از پروژه های استان به دلیل نبود زمین تاکنون اجرایی نشده است.
 
دکتر غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید وزیر نفت از منطقه محروم ملاشیه اهواز در خصوص رسیدگی به مناطق محروم در ماه های اخیر اظهار کرد: از ابتدای کار خود در استان توجه به مناطق محروم و بررسی مشکلات آن ها را در اولویت کار خود قرار دادم.

وی افزود: این مناطق از نظر آب شرب و فاضلاب مشکلات متعددی داشته و از کمترین امکانات اولیه زندگی برخوردار هستند و این کمبودها زیبنده استانی که شاهرگ اقتصادی کشور است، نیست.

استاندارخوزستان گفت: منطقه ملاشیه مانند عین 2 و کوی علوی سال ها بلاتکلیف بودند و جزو محدوده اهواز به شمار نمی رفتند و هیچ خدماتی به آن ها ارائه نمی شد.
وی بیان کرد: اکنون در شورای عالی شهرسازی این مسائل مورد بررسی قرار گرفته و به زودی تکلیف این مناطق و سند مالکیت آن ها مشخص می شود.

شریعتی تصریح کرد: مشکلات برق و فاضلاب از جمله مسائل مهم در این مناطق بود که رفع این مشکلات را در اولویت کار قرار دادیم و تاکنون بحث فاضلاب منطقه ملاشیه اهواز 60 درصد پیشرفت داشته و به زودی مشکل آب شرب این منطقه برطرف می شود.

وی ادامه داد: از روز شنبه از طریق تصفیه خانه شرکت گروه ملی آب شرب به منطقه ملاشیه انتقال داده می شود و فشار آب مناطق ملاشیه، عین 2، پردیس و کوی علوی اهواز تقویت می شود.

استاندارخوزستان گفت: راه اندازی یک مرکز فنی و حرفه ای در منطقه ملاشیه اهواز یکی دیگر از برنامه های ما در جهت خدمت رسانی به مناطق محروم و تقویت نیروهای بومی استان برای ایجاد اشتغال است.

شریعتی گفت: درمنطقه غیزانیه اهواز و طرح های آبرسانی شرکت نفت تاکنون همکاری خوبی صورت گرفته و در زمینه خدمات اجتماعی نیز اقدامات خوبی در دستور کار است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار