نایب‌رییس هیات بوکس خوزستان گفت:
این رشته در استان از پتانسیل خوبی برخوردار است ولی آن‌چه مانع از شکوفایی بیشتر بوکس استان شده، مشکلات تجهیزاتی و مالی است
کد خبر: ۴۲۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳ 11 May 2017
حمید زنگنه‌منش در خصوص جلسه  این هیات با معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان، اظهار کرد: در این جلسه به بررسی عملکرد سال 95 پرداخته شد و همچنین روسای هیات‌های شهرستانی به نقاط قوت و ضعف بوکس در شهرستان‌های خود پرداختند.

وی افزود: در این جلسه معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان ضمن تایید و تمجید فعالیت هیات استان و قیاس بسیار مثبت آن نسبت به ادوار گذشته و همچنین دعوت خانواده بوکس استان به اتحاد و همدلی، عنوان کرد که مشکلات مالی مختص ورزش بوکس استان نیست و در تمام ورزش‌ها با آن مواجه هستیم. او همچنین ابراز امیدواری کرد که با وجود حیدری در راس ورزش خوزستان، هر چه سریع‌تر این مشکل رفع شود.

نایب‌رییس هیات بوکس خوزستان با اشاره به مشکلات این رشته در استان، گفت: بوکس از پتانسیل خوبی در خوزستان برخوردار است ولی آنچه مانع از شکوفایی بیشتر بوکس استان شده، مشکلات تجهیزاتی و مالی است که دست ما را برای کار بیشتر بسته است، البته تاکنون توانسته‌ایم با همین مشکلات، بوکس استان را توسعه دهیم.

وی با بیان این‌که قصد داریم، مسابقات استانی را به شهرستان‌ها انتقال دهیم، عنوان کرد: با توجه به این‌که در اهواز که مرکز استان است، جهت برگزاری مسابقات با مشکل نبود خوابگاه ورزشی مواجه هستیم، از این به بعد رقابت‌های استانی را در شهرستان‌هایی چون آبادان، ایذه، دزفول و بندرامام که دارای خوابگاه هستند، برگزار می‌کنیم. همچنین این کار به اشاعه و توسعه بوکس در سراسر استان بسیار کمک می‌کند و در افزایش تعداد علاقه‌مندان هم تاثیرگذار است.

زنگنه‌منش خاطرنشان‌کرد: با توجه به این‌که در بوکس خوزستان با نبود اسپانسر مواجه هستیم و از طرفی هم این رشته المپیکی است، می‌طلبد که مسوولان توجه بیشتری به این رشته داشته باشند. همچنین کمیته اقتصادی هیات فعال شده است.

وی گفت: علی‌رغم این‌که از نظر تجهیزات استاندارد و مشکل مالی در مضیقه هستیم، شهرستان‌های ما فعالیت را رها نکرده‌اند. بوکس خوزستان در شهرستان‌های ایذه، آبادان، رامهرمز، خرمشهر، رامشیر، بندرامام، سوسنگرد، اهواز، اندیمشک، باغملک، امیدیه، دزفول و شوشتر فعال است.

نایب‌رییس هیات بوکس خوزستان بیان کرد: همچون سال‌های گذشته اهمیت و توجه به رده سنی پایه در دستور کار هیات قرار دارد و در حال انجام کارهای زیربنایی هستیم. خوزستان در میان تمام استان‌های کشور، تنها استانی بود که سال گذشته در پنج دوره مسابقات رده سنی پایه حضور پیدا کرد و تمام ورزشکاران آن نیز با مدال‌های خوشرنگ به استان برگشتند. ما از هیچ کدام از رده‌های سنی غافل نشده‌ایم و در رده‌های سنی جوانان و نوجوانان نیز جزو چهار تیم برتر کشور هستیم.
منبع: تابناک
برچسب ها: حمید زنگنه‌منش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار