شهردار اهواز؛
مراسم افتتاحیه ی درمانگاه تجهیز شده و بازسازی شده شبانه روزی شهرداری اهواز با حضور شهردار اهواز، فرمانده نیروی انتظامی مرکز استان و معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد
کد خبر: ۴۲۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 11 May 2017
به گزارش تابناک خوزستان؛مراسم افتتاحیه ی درمانگاه تجهیز شده و بازسازی شده شبانه روزی شهرداری اهواز با حضور شهردار اهواز، فرمانده نیروی انتظامی مرکز استان و معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد.

در این مراسم، سید خلف موسوی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت مهدی ( عج)، اظهار داشت: یکی از مطالبات به حق پرسنل شهرداری، داشتن امکانات رفاهی از جمله مراکز درمانی است. 

لذا خدا را شاکریم که توانستیم درمانگاه شهرداری که مدتها وضعیت نامناسبی داشت را بازسازی و تجهیز نموده و امروز با دارا بودن تجهیزات پیشرفته،  تبدیل به یکی از مجهزترین درمانگاههای شهر اهواز شده است.

شهردار اهواز اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را بیش از 2/4 میلیارد ریال  اعلام و به بخش های مختلف این مجموعه اشاره کرد و گفت: این درمانگاه شبانه روزی دارای تخصص های فعالی همچون بخش داخلی ، بخش ارتوپدی ، بخش پوست و مو ، بخش جراحی عمومی ، بخش کودکان ، بخش زنان و زایمان ، بخش چشم پزشکی ، بخش گوش و حلق و بینی و دندانپزشکی است و در بخش عمومی نیز دارای پزشک عمومی ، تزریقات ، پانسمان و بخش جراحی های سرپایی می باشد که استفاده از این خدمات برای عموم مردم نیز آزاد می باشد.

وی افزود: کلینیک های تخصصی این مرکز نیز در حال راه اندازی است که فعالیت ساختمانی آن ظرف حدودا دو ماه دیگر به اتمام خواهد رسید و بعد از آن تجهیزات این بخش تکمیل و راه اندازی خواهد شد تا این مجموعه بتواند خدمات گسترده ای را به مجموعه شهرداری و عموم مردم نیز ارائه دهد.

وی تصریح کرد: از دیگر مزایای این مرکز شبانه روزی، داشتن بخش اورژانس می باشد که در مرکز شهر مستقر است و می تواند به عموم مردم نیز خدمات دهد.

وی به برنامه های درمانی رفاهی پیش رو اشاره کرد و گفت: بزودی احداث کلینک ها و پاراکلینیک تخصصی پزشکی ویژه ی پرسنل شهرداری آغاز می شود.

شهردار اهواز افزود: شهرداری اهواز با حدود 10 هزار نفر پرسنل نیازمند توجه ویژه در مسائل رفاهی است و باید برای خانواده ی بزرگ و عظیم این خصوص برنامه ریزی و اقدامات موثری انجام داد.

موسوی به همکاری میان وزارت بهداشت و شهرداری چند کلانشهر کشور در زمینه ی تحویل چند بیمارستان به شهرداری و اداره ی آن به شکل مدیریتی اشاره کرد و گفت: ما نیز در حال مذاکره با دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور هستیم تا این اقدام را نیز در اهواز انجام دهیم.

شهردار اهواز افتتاح این درمانگاه را شروع و مقدمه ای جهت گسترش اقدامات درمانی رفاهی برای کارکنان شهرداری و مردم شریف اهواز دانست و در پایان از زحمات معاونت فنی و عمرانی، معاونت اداری مالی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی، سازمان بهسازی و نوسازی و کمیته رفاه شهرداری و روابط عمومی و امور بین الملل جهت انجام این پروژه تقدیر و از اصحاب رسانه نیز تشکر کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار