اجرای مراسم علوانیه خوانی در نمایشگاه کتاب تهران از برنامه های جنبی روز فرهنگی خوزستان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود
کد خبر: ۴۲۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 11 May 2017
در راستای مشارکت فرهنگی و هنری استان ها، در نمایشگاه کتاب تهران، روز فرهنگی خوزستان (١٩ اردیبهشت ) برگزار شد.

این مراسم با حضور شماری از مسئولان، شخصیت‌های فرهنگی و دانشگاهی و اهالی رسانه استان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  در سالن مناسبت‌های فرهنگی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد.

اجرای برنامه های متنوع از جمله موسیقی محلی، رونمایی از کتاب های برگزیده و تازه های نشر استان، ورکشاپ های فرهنگی و هنری از جمله خوشنویسی و صنایع دستی و سخنرانی در حوزه خوزستان شناسی در روز فرهنگی خوزستان مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

اجرای مراسم علوانیه خوانی از جمله برنامه هایی بود که موسیقی اصیل عربی استان خوزستان را در نمایشگاه کتاب تهران طنین انداز کرد.

این مراسم توسط یاسر مشکوکی از هنرمندان و نوازندگان ربابه در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد که با استقبال فراوانی از سوی مخاطبان و بازدید کنندگان همراه شد.

گفتنی است، ٩ استان کشور  در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به اجرای برنامه های فرهنگی هنری می پردازند که ١٩ اردیبهشت به خوزستان اختصاص یافت.


 سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب فعالیت می‌کند.
منبع: تابناک
برچسب ها: علوانیه خوانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار