برگزیدگان جشنواره شعر فجر و ملک الشعرای بهار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تقدیر شدند
کد خبر: ۴۲۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 11 May 2017
در ادامه ویژه برنامه‌های روز فرهنگی خوزستان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از برگزیدگان جشنواره شعر فجر و ملک الشعرای بهار تقدیر شدند.

انجمن قلم شهرزاد اهواز برگزیده نخستین جشنواره انجمن‌های ادبی کشور با عنوان «جایزه ملک الشعرای بهار» در اردیبهشت ماه امسال است که در این راستا از فردین کوراوند رییس انجمن قلم شهرزاد تقدیر شد.

همچنین مهدی مرادی برگزیده جشنواره شعر فجر نیز در روز فرهنگی خوزستان در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مورد تقدیر قرار گرفت.

مهدی مرادی با کتاب «آوازهای سیب‌زمینی» از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزیدگان جشنواره یازدهم شعر فجر است.

گفتنی است، مراسم روز فرهنگی خوزستان با حضور شماری از مسئولان، شخصیت‌های فرهنگی و دانشگاهی و اهالی رسانه استان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  در سالن مناسبت‌های فرهنگی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد.

 اجرای موسیقی محلی، رونمایی از کتاب های برگزیده و تازه های نشر استان، ورکشاپ های فرهنگی و هنری از جمله خوشنویسی و صنایع دستی و سخنرانی در حوزه خوزستان شناسی از جمله برنامه های اجرا شده در این روز بود.

 سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب فعالیت می‌کند.
منبع: تابناک
برچسب ها: جشنواره
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار