دو صنعتگر خوزستانی به نمایندگی از استان خوزستان در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافتند. سی امین نمایشگاه کتاب تهران امسال میزبان صنعتگران خوزستانی در روز فرهنگی خوزستان بود
کد خبر: ۴۲۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳ 11 May 2017
دو صنعتگر خوزستانی به نمایندگی از استان خوزستان در نمایشگاه کتاب تهران حضور یافتند.
سی امین نمایشگاه کتاب تهران امسال میزبان صنعتگران خوزستانی در روز فرهنگی خوزستان  بود.

 بخش جنبی نمایشگاه کتاب تهران، ١٩ اردیبهشت با عنوان روز فرهنگی خوزستان شاهد اجرای برنامه های متعددی فرهنگی هنری با حضور هنرمندان خوزستانی و شخصیت های فرهنگی دانشگاهی و اهالی رسانه بود.

این بخش در این روز میهمان صنعتگران خوزستانی بود تا بازدید کنندگان و مخاطبان سی امین نمایشگاه کتاب تهران با هنر اصیل خوزستان بیش از پیش آشنا شوند.

عرضه لباس های محلی عربی و بختیاری نیز در حاشیه برنامه های جنبی روز فرهنگی خوزستان نظر بازدید کنندگان را جلب کرد.

گفتنی است؛  مراسم روز فرهنگی خوزستان با حضور شماری از مسئولان، شخصیت‌های فرهنگی و دانشگاهی و اهالی رسانه استان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران  در سالن مناسبت‌های فرهنگی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد.

 اجرای موسیقی محلی، رونمایی از کتاب های برگزیده و تازه های نشر استان، ورکشاپ های فرهنگی و هنری از جمله خوشنویسی و صنایع دستی و سخنرانی در حوزه خوزستان شناسی از جمله برنامه های اجرا شده در این روز بود.

 سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب فعالیت می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار