در اهواز برگزار شد
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت به همراه هیئتی از مسئولان این سازمان و مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی حفاری در نشست مشترکی درباره مباحث کاری به بحث و تبادل نظر پرداختند
کد خبر: ۴۲۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 11 May 2017
مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت به همراه هیئتی از مسئولان این سازمان و مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی حفاری در نشست مشترکی درباره مباحث کاری به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که روز سه شنبه (19 اردیبهشت ماه) در ساختمان مرکزی شرکت در اهواز برگزار شد، مدیر و مسئولان بازرسی وزارت نفت ، شرکت ملی نفت ایران، قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری، معاون مدیرعامل در عملیات حفاری و جمعی از مدیران و روسای ستادی شرکت حضور داشتند.

 

در ابتدای این نشست مهندس حیدر بهمنی درباره نقش شرکت ملی حفاری در زنجیره ارزش تولید نفت توضیحاتی ارائه داد و گفت: صنعت حفاری کشور در بیش از سه دهه اخیر رشد مطلوبی داشته تا جایی که این صنعت از نظر دانش فنی کاملا" بومی سازی شده است.

 وی  به موفقیت این شرکت در پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت کشور در بخش عملیات حفاری و خدمات فنی تخصصی اشاره کرد و افزود: شرکت ملی حفاری در واقع از ارکان صنعت نفت کشور است و در تحقق برنامه های این صنعت ، نقش بسزایی ایفا می کند.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: نقش این شرکت در تولید نفت و گاز اساسی است زیرا حفاری کلید ورود به مخازن هیدروکربوری محسوب می شود.

 بهمنی ساختار سازمانی شرکت را مورد اشاره قرار داد و گفت: شرکت ملی حفاری از نظر توانمندی در ارائه توامان عملیات حفاری و خدمات متنوع فنی و تخصصی این صنعت راهبردی به عنوان سازمان منحصر بفرد در جهان تلقی می گردد.

 وی افزود: این شرکت از بدو تاسیس تا کنون  بر اساس راهبردهای تدوین شده همواره موضوع کیفیت گرایی و حفظ سهم بازار را مدنظر داشته و با نگاه بنگاهداری اقتصادی برنامه های خود را دنبال کرده است.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خاطرنشان کرد: این شرکت با شناخت از توانمندی های داخلی و همکاری نزدیک با سازندگان و صنعتگران ایرانی و مراکز علمی و پژوهشی و برخورداری از متخصصان با تجربه و کارکنان ماهر در عمل نیازهای صنعت نفت را تامین کرده است.

 در این نشست مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت در سخنانی تصریح کرد: باید سازمان های اقتصادی با نگاه بنگاهداری مدیریت و راهبری شوند.  

 سید رحیم عقیق افزود: بازرسی در واقع مانع در کار نیست بلکه عاملی است که چالش ها و نقایص را شناسایی و با همکاری  مسئولان شرکت ها در جهت رفع آنها همکاری و کمک می کند.

 وی گفت: بازرسی قبل از انجام کار، حین کار و پس از اتمام کار صورت می پذیرد و در ارائه کیفی کار تاثیرگذار و اثر بخشی دارد.

عقیق اظهار کرد: باید به شکلی برنامه ریزی و کارها را براساس کارشناسی انجام دهیم که اشکالات را برطرف و از تکرار آن پیشگیری به عمل آوریم.

 مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت افزود: ضرورت دارد در کار شفاف سازی داشته، فرهنگ سازمانی را تقویت و  کار و تلاش صادقانه را ارج بگذاریم.

 وی در ادامه توجه به مسائل و مشکلات کارکنان و تلاش در جهت رفع آنها را مورد تاکید قرار داد و افزود: رعایت قوانین و مقررات الزامی و می بایست در سرفصل برنامه ها  باشد.

 عقیق ضمن تاکید بر بررسی و مقایسه عملکردها، گفت: همواره مدیران شرکت ها باید خود ارزیابی و بر اجرای مطلوب کار نظارت داشته باشند تا شرکت ها پویا و در عرصه رقابت موفق باشند.

 در این نشست معاون مدیرعامل در عملیات حفاری ، مدیران بخشهای مختلف و تعدادی از روسای  واحدهای ستادی شرکت درباره حوزه تحت مسئولیت خود توضیح دادند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار