دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهواز؛
دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهواز با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: فضای شهرستان برای برگزاری یک انتخابات سالم آماده است
کد خبر: ۴۲۱۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 10 May 2017
دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهواز با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: فضای شهرستان برای برگزاری یک انتخابات سالم آماده است.

دکترولی اله  موسوی دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهواز در دوره آموزشی اعضای شعب دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که به همت کمیته آموزش ستاد انتخابات شهرستان اهواز برگزار شد افزود: فضای شهرستان اهواز برای برگزاری یک انتخابات سالم آماده است و تلاش ما بر این است که انتخاباتی در صحت و سلامت برگزار کنیم تا مردم از آراء خود اطمینان خاطر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد سلامت انتخابات در ایران اسلامی را زیر سوال ببرد،افزود: این تلاشی است که دشمن با تمام قوت و تمام انرژی وارد شده است و رسانه های خود را علیه ایران به کار بسته است تا به نتیجه برسد و همه باید با همکاری هم، یک انتخابات با مشارکت بالا و باشکوه برگزار کنیم تا دشمنان ایران را نا امید کنیم.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهوازگفت: معیار ما برای برگزاری انتخابات باید قانون باشد و امانتداری و عدالت محوری ،رعایت بی طرفی وعدم جانبداری را رعایت کنیم.

موسوی ادامه داد: در انتخابات هیچ کدام از ما حق اجتهاد نداریم و ملاک ما باید قانون باشد و طبق قانون انتخابات را برگزار کنیم و علاوه بر اندوخته ها و داشته هایمان که در کارگاه و دوره های آموزشی انتخابات یاد گرفته ایم باید حتما دستورالعمل ها و نکات آموزشی را مطالعه کنیم تا از بروز اشتباه جلوگیری شود.

وی در پایان گفت: ستاد انتخابات شهرستان اهواز تدابیر و تمهیدات بسیار خوبی در جهات مختلف آموزشی،اطلاع رسانی،پشتیبانی،امنیتی و انتظامی و دیگر جهات برای یک انتخابات باشکوه اندیشیده است و در روز 29 اردیبهشت شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

 پنجمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه جاری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار