مراسم روز استان خوزستان با حضور شماری از مسئولان، شخصیت‌های فرهنگی و دانشگاهی و اهالی رسانه استان در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ١٩ اردیبهشت‌ماه در سالن مناسبت‌های فرهنگی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد
کد خبر: ۴۲۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳ 10 May 2017
مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین برگزاری روز خوزستان با ابراز رضایت و خرسندی از حضور و مشارکت فعال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: فلسفه وجودی حضور دوره‌ای استان‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ابتدای شکل‌گیری دولت تدبیر و امید برمی‌گردد.

وی افزود: حضور استان‌ها در نمایشگاه بین‌المللی کتاب، فرصتی برای نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‎‎‌های فرهنگی و هنری استان‌ها فراهم می‌آورد و فرهنگی‌های اصیل این مرز و بوم را به ما معرفی می‌کند.  

محمدمهدی احمدی در ادامه به حضور دومین سال پیاپی استان خوزستان در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: اختصاص این روز به خوزستان برای دو سال پیاپی به دلیل تنوع فرهنگی و پیشینه‌ی غنی تاریخی این استان است که دارای قابلیت‌های بالایی در این زمینه است.

احمدی عنوان کرد: جامعه‌ای که به توانمندی‌های فرهنگی برسد، قدرت این را دارد که از فرهنگ خود الگویی قوی ارائه دهد و خوزستان به عنوان استانی که تمدن آن، ریشه‌ای عمیق در تاریخ دارد، نه تنها باعث افتخار خوزستانی‌ها است که همه‌ی ایرانی‌ها باید به آن افتخار کنند.

مدیر کل هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ضمن تشکر از محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، گفت: از زمان مدیریت جدید، فعالیت‌های این اداره کل شکل تازه‌ای به خود گرفت و سطح ارتباط با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، روند مطلوبی را دنبال کرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: محمدمهدی احمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار