مهندس صمیمی معاون مدیرتدارکات و امورکالای مناطق نفتخیزجنوب؛
کشور در زمینه ساخت داخل خود را به اثبات رسانیده و از این پس سازندگان داخلی ضمن حفظ شرایط موجود، باید پایداری و توسعه ساخت داخل را در اولویت کاری خود قرار دهد
کد خبر: ۴۲۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 10 May 2017
معاون مدیرتدارکات  و امورکالای شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: کشور در زمینه ساخت داخل خود را به اثبات رسانیده و از این پس سازندگان داخلی ضمن حفظ شرایط موجود، باید پایداری و توسعه ساخت داخل را در اولویت کاری خود قرار دهد.

مهندس جمشید صمیمی در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز؛پالایش و پتروشیمی صنعت نفت ایران ضمن بیان این مطلب به خبرنگار روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت:در زمینه ساخت داخل به پیشرفتهای خوبی دست یافته و به ثبات رسیده ایم و توانایی خود را در سطح بین المللی نشان داده ایم و از این پس باید در زمینه توسعه و پایداری آن گام برداریم. 

وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری نمایشگاههای بین المللی صنعت نفت مهم و با ارزش است و توسعه ساخت داخل را به همراه دارد، یادآورشد:حضورشرکتهای خارجی در این نمایشگاه باعث می شود تا شرکای خود را که در زمینه صنعت از ما پیشرفته تر هستندرا پیدا کنیم و از دانش فنی آنهادر جهت توسعه و پایداری ساخت داخل استفاده نماييم.

 

معاون مدیرتدارکات و امورکالای مناطق نفتخیزجنوب افزود: برگزاری نمایشگاههای بین المللی کمک می کند تا با تعامل،اشتراک منافع و انتقال فن آوری با کشورهایی که در زمینه بوميسازي و ساخت داخل با سازندگان داخلي مشاركت مي كنند ،در راستای توسعه ساخت داخل سرمايه گذاريهاي خوبي براي آينده انجام شود.

صمیمی در ادامه با بیان اینکه در کشور ما اقتصادمقاومتی حول محور تولید واشتغال در حرکت است افزود:توسعه ساخت داخل تکمیل ظرفیت های تولیدی و اشتغالزایی را به همراه دارد.

وی افزود: بسیاری از سازندگان اظهار ميدارند ظرفیت های ساخت داخل ما خالی است در نتیجه می توان با توسعه ساخت داخل،در زمینه اشتغالزایی بسیاری از جوانان مستعدكشور برنامه ريزي كرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار