قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ؛
قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ کاپ آزاد آسیا (شاخه پرس سینه ) دسته 100 کیلوگرم سنگین وزن پاورلیفتینگ خلاصه شده از 2 حرکت پرس سینه و اسکات پاور(سه حرکت با هم ) و تک پرس سینه راو(بدون تجهیزات )
کد خبر: ۴۲۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 10 May 2017
 امین قائدی تنها نماینده اعزامی از استان خوزستان به ترکیه موفق به کسب مقام قهرمانی شد .

امین قائدی قهرمان کاپ آزاد آسیایی پرس سینه گفت : از سال 79 این رشته را آغاز کرد و موفق به کسب چندین مقام قهرمانی استانی شده است  . در آخرین مسابقه مصدوم شد که مجبور به ترک 5 ساله مسابقات شد و  در حال حاضر هم یک سال و نیم است که مجددا مسابقات را آغاز کرده و موفق به کسب مقام قهرمانی  پاورلیفتینگ کاپ آزاد آسیا شد.

وی افزود : در مسابقات ترکیه  با سرپرستی محسن استخری نماینده پاورلیفتینگ (راو) از طرف فدراسیون جهانی این مسابقات برگزار و انتخاب شده ،  در بین 9 کشور در دسته 100 کیلوگرم موفق به کسب مقام اول  شد .

قهرمان پاورلیفتینگ گفت : در حال حاضر مشغول  انجام تمرینات و آماده کردن خود برای مسابقات چند ماه آینده است ، مسابقه خرداد ماه گرجستان ، مسابقات حرفه های جهانی آبان ماه که مسابقات بسیارمهمی است ، ورزشکاران برای شرکت دراین مسابقات با تشخیص محسن استخری نماینده  فدراسیون جهانی در آسیا باید انتخاب شوند .

قائدی افزود : رشته پاورلیفتینگ رشته ورزشی پر هزینه ای است و نیاز به حمایت مالی دارد هزینه این مسابقات به عهده خود ورزشکار است که بسیار سنگین است و از عهده هر ورزشکاری خارج است . 

 هزینه این مسابقات را هیچ ارگانی تقبل نمی کند و مورد حمایت سازمانی نیست تمام هزینه های مسابقات به عهده ورزشکار است، در بعضی از استان ها ورزشکاران این رشته اسپانسرهایی دارند که تمام هزینه های این افراد را پرداخت میکنند اما دراستان خوزستان ما ورزشکاران این رشته ورزشی هیچ حامی و اسپانسری ندارند .

امین قائدی در پایان افزود :  در حال آماده کردن خود برای شرکت در مسابقات قهرمانی روسیه در آبان ماه است  ، بسیار مسابقات مهمی است و سطح بسیار بالایی از نظر رتبه جهانی دارد .

منبع: تابناک
برچسب ها: خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار