در نمایشگاه بین المللی صنعت نفت در تهران انجام شد
شرکت ملی حفاری ایران و انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران در موضوع مباحث علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه اولیه همکاری مبادله کردند
کد خبر: ۴۲۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 09 May 2017
شرکت ملی حفاری ایران و انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران در موضوع مباحث علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم نامه اولیه همکاری مبادله کردند.

این تفاهم نامه  در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران در غرفه اختصاصی شرکت به امضای مهندس مهدی عرشیان مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت ملی حفاری  و دکتر سیاوش ریاحی معاون آموزشی و پژوهشی انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران رسید.

این تفاهم نامه در جهت رفع نیازهای موجود در صنایع کشور و بویژه صنعت حفاری تنظیم و از جمله محورهای آن بومی سازی و انتقال فناوری های نوین و بهره گیری بهینه از ظرفیت های دانشگاه در راستای اولویت های پژوهشی شرکت است.

تعریف و اجرای پروژه های صنعتی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی  مورد نیاز، ایجاد دفتر هماهنگی امور پژوهش و فناوری در انستیتو نفت دانشگاه  به عنوان پل ارتباطی فی مابین از دیگر محورهای طرح شده در این تفاهم نامه می باشد.

همچنین در این تفاهم نامه بهره گیری متقابل از اعضاء هیئت علمی و پرسنل شرکت در امور آموزشی و پژوهشی، تسهیل در بهره گیری متقابل از امکانات رفاهی برای بازدید کنندگان و برگزاری همایش های ملی، بین المللی و تخصصی مورد اشاره قرار گرفته است.

در چارچوب این تفاهم نامه قرار شد به منظور پیگیری و اجرایی نمودن مفاد آن کمیته مشترکی تشکیل و با برگزاری جلسات در فواصل زمانی معین، نسبت به انجام کارشناسی و ارائه گزارش از نتایج حاصله به نمایندگان ذیربط اقدام گردد.

مدت اعتبار این تفاهم نامه پنج سال تعیین شده است که با توافق طرفین قابل تمدید می باشد و مقرر شده طی روزهای آینده نهایی و به امضای مهندس حیدر بهمنی مدیرعامل و دکتر  محمدحسن پنجه شاهی رئیس انستیتو مهندسی نفت دانشگاه تهران برسد. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار