در سومین روز نمایشگاه بین المللی صنعت نفت کشور انجام شد
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در سومین روز کاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت کشور در تهران از غرفه های سازندگان داخلی و خارجی بازدید و با مدیران و نمایندگان شرکت ها به گفت وگو نشست
کد خبر: ۴۲۰۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 09 May 2017
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در سومین روز کاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت کشور در تهران از غرفه های سازندگان داخلی و خارجی بازدید و با مدیران و نمایندگان شرکت ها به گفت وگو نشست.

مهندس حیدر بهمنی در بازدید از غرفه های شرکت های سازنده قطعات و تجهیزات داخلی بر تعامل بیشتر و حمایت و پشتیبانی شرکت ملی حفاری از تولیدات داخلی تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به ارتقاء کیفیت کالاها، قطعات و تجهیزات سال داخل، گفت: متخصصان این شرکت آمادگی کامل دارند تا بیش از پیش با سازندگان و صنعتگران داخلی، شرکت های دانش بنیان و مراکز علمی پژوهشی در زمینه طراحی و ساخت تعامل داشته باشند.

بهمنی افزود: رویداد اقتصادی نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در تهران و نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری در اهواز فرصت مناسبی برای ایجاد هم افزایی میان سازندگان و آشنایی با توانمندی های داخلی و نیازمندی صنعت حفاری است و در نتیجه این همکاری ضمن تامین نیازهای داخلی، زمینه صدور کالاهای ایرانی به خارج از کشور فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به سازندگان توصیه کرد: تا با همکاری با یکدیگر و تبادل تجربیات و آموخته های فنی، کیفیت بخشی به تولیدات، نوآوری در ساخت قطعات و تجهیزات و قیمت رقابتی با مشابه خارجی را به طور جد مدنظر داشته باشند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز شنبه 16 اردیبهشت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز بکار کرد و تا روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 18 برای بازدید عموم دایر است. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار