مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از اسماعیل اسفندیاری کارمند موفق این شرکت که عنوان "داور برتر" در مسابقات قهرمانی تکواندو اروپا (open0 g1) را به دست آورد، تقدیر کرد
کد خبر: ۴۱۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 07 May 2017
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از اسماعیل اسفندیاری کارمند موفق  این شرکت که عنوان "داور برتر" در مسابقات قهرمانی تکواندو اروپا (open0 g1) را به دست آورد، تقدیر کرد.
 
 محمود دشت بزرگ در این لوح تقدیر آورده است: حضور موفقیت آمیز جنابعالی در مسابقات قهرمانی تکواندو اروپا (open0 g1) در سال 2017 در کشور بلژیک و کسب عنوان داور برتر از میان 85 داورقضاوت کننده از کشورهای جهان را تبریک عرض می کنم.

وی در ادامه تصریح کرده است: به پاس تلاش در جهت افتخار آفرینی برای کشور در عرصه های بین المللی این لوح به شما تقدیم می شود.

دشت بزرگ همچنین در این لوح تقدیر آورده است: امید است با اتکال به درگاه قادر متعال در همه عرصه های زندگی ، در پیشبرد و تعالی ایران اسلامی و شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان همواره موفق و موید باشید.

شایان ذکر است، اسماعیل اسفندیاری مربی بین المللی دانش آموخته کوکی وان کره و داور بین المللی از فدراسیون جهانی تکواندو(WTF ) از همکاران معاونت منابع انسانی در شرکت برق منطقه ای خوزستان، رییس کمیته داوران و کمیته قضایی تکواندو استان خوزستان می باشد.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار