شهردار اهواز گفت؛
آیین کلنگ زنی پروژه ی پل عابر پیاده کابلی اهواز با حضور استاندارخوزستان، فرماندار شهرستان اهواز، شهردار اهواز، تنی چند از معاونین و مدیران شهری و استانی برگزار شد
کد خبر: ۴۱۹۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 06 May 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛ آیین کلنگ زنی پروژه ی پل عابر پیاده کابلی اهواز با حضور استاندارخوزستان، فرماندار شهرستان اهواز، شهردار اهواز، تنی چند از معاونین و مدیران شهری و استانی برگزار شد.

در این مراسم سیدخلف موسوی با تبریک اعیاد شعبانیه، به وسعت و زیبایی رودخانه ی کارون اشاره کرد و گفت: استاندار خوزستان از بدو ورودشان به استانداری، همواره سعی کرده است کارها و پروژه های ماندگار و تاریخی را در استان و اهواز به سرانجام برساند. یکی از این پروژه ها، پروژه های ساحل سازی و بالاخص پل عابر پیاده کابلی اهواز است به گونه ای که آرزوی گردشگران داخلی و خارجی باشد

شهردار اهواز تشریح کرد: یکی از جاذبه های یک شهر المانهای ماندگار بویژه در ابعاد کشوری و بین المللی و آخرین استانداردهای پیشرفته است و احداث این پل کابلی عابر پیاده روی رود کارون در راستای این نیاز کلانشهر اهواز است.

وی با تقدیر از استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: اهتمام دکتر شریعتی در خصوص پروژه های عمران شهری اهواز بویژه در پروژه ی تقاطع چند سطحی شهید بندر، پل ولایت، آسفالت مناطق محروم و سایر پروژه ها ستودنی است و امیدوارم این پروژه نیز به یادگار از مدیریت عالی استان برای مردم اهواز باقی بماند.

موسوی به پروژه های عمرانی انجام شده در این دوره مدیریت شهری از جمله تعریض پل شهید دقایقی اشاره کرد و گفت: این پروژه به عنوان یکی از پروژه های جهادی در سال انتخاب شد که کمتر از یک سال با حساسیت تمام انجام شد و حساسیت آن از این جنبه بود که همزمان تعریض و تردد با هم انجام می شد و در نظر سنجی های انجام شده بین شهروندان، بالاترین رضایتمندی را  در میان مردم کسب کرد.

شهردار اهواز در پایان ضمن قدردانی از مجریان این پروژه تصریح کرد: مجری این پروژه سازمان عمران کارون اهواز با همکاری استانداری خوزستان است و پروژه ای مشارکتی بین استانداری و شهرداری اهواز است و امیدوارم با تاکید استاندار خوزستان، این پروژه در کمال دقت، صحت و کیفیت انجام شود.

در ادامه استاندار خوزستان با تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت پروژه ی پل کابلی عابر پیاده اشاره کرد و اظهار داشت امیدواریم چنین پروژه ها و  طرح های عمرانی و زیست محیطی مولفه های یک کلانشهر را ایجاد کند و از این جهت بتوانیم خدمات مناسب تری را به شهروندان اهواز ارایه دهیم و با کمک یکدیگر و در کنار هم جهت ارتقای زندگی و رفاه مردم بیش از پیش موفق عمل کنیم.

غلامرضا شریعتی با بیان اینکه رودخانه کارون مورد بی مهری قرار گرفته و یا کمتر مورد توجه قرار گرفته است ادامه داد:  متاسفانه به اکوسیستم کارون توجهی نشده شاید دلیل این امر کمبود امکانات بوده است ولی آنچه مسلم است اکوسیستم کارون مورد بی مهری  واقع شده است و ضرر آن را مردم خواهند دید.

وی تصریح کرد: وجود کارون کفایتی است که برای شهروندان تولید ثروت و اشتغال می کند, برای شهروندانی که کارون از شهر آنها می گذرد. ما نتوانستیم استفاده بهینه از این رودخانه انجام دهیم و به این رودخانه عظیم و محل حیات مردم کم توجهی شد.

نماینده ی عالی دولت در استان با بیان اینکه این اقدامات براساس مطالعات کارشناسی انجام شده است، گفت: برای طراحی حاشیه کارون از مشاوران برجسته استفاده شده است و کارها با مطالعه انجام خواهند شد.

استاندار خوزستان پروژه گردشگری و تفریحی پل کابلی عابر پیاده را از پروژه های عظیم که مورد استقبال فراوان مسئولین عالی استان قرار گرفته است، بیان کرد.

شریعتی خاطرنشان کرد: امیدواریم این پروژه با سرعت هر چه بیشتر به اتمام برسد و هم زیبایی شهر اهواز و هم سلامت مردم را از جهت پیاده روی به همراه داشته باشد و منشا خدمات بیشتری برای مردم باشد.

استاندار خوزستان به پروژه های در پیش روی ساحل سازی اشاره کرد و وعده داد: با توجه به اعتبارات ابلاغ شده، ساحل سازی کارون تا ملاثانی ادامه می یاید و امیدواریم با انجام این پروژه در اهواز و باوی، ساحل سازی کارون را تکمیل و بر سلامت و نشاط مردم بیفزاییم.

غلامرضا شریعتی در پایان از شهرداری اهواز و شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

منبع: تابناک
برچسب ها: پل کابلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار