امام جمعه اهواز گفت؛
امام جمعه اهواز بر حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه تاکید کرد
کد خبر: ۴۱۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 05 May 2017
به گزارش تابناک خوزستان، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه تاکید امام جمعه اهواز بر حضور پرشور در انتخاباتامروز اهواز گفت:  در رابطه با انتخابات مهم این است که مسئله جدی گرفته شود و به لطف خدا انشاءالله حضور فعال پای صندوق های رای اتفاق خواهد افتاد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مراسم روز کارگر: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، هرچه میزان شرکت بیشتر شود قدرت جمهورری اسلامی بیشتر میشود و این اهمیت انتخابات را دوچندان می کند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: اما اینکه چه کسی را انتخاباب کنیم، ما نمیتوانیم بگوییم چه کسی و این با مردم است  و آنچه باید در این زمینه انجام دهیم عبارت از مطالعه و بررسی و تحقیق است، از اهل اطلاع بپرسیم که چه کسی با چه شرایطی را انتخاب کنیم.

آیت الله جزایری در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت جان باختن جمعی از معدنچیان در استان گلستاد گفت: معدنچیان عزیز مان فداکاری کردند و اینها واقعا شهید شدند؛ چرا که تلاششان در راه نجات نفوس مومنین بود و انشاالله درجاتشان متعالیست.

خطیب جمعه اهواز همچنین با اشاره به مذاکرات صلح سوریه ادامه داد: این مذاکرات باید ادامه داد اما باید مهم اینست که مفاد آن عملی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار