‏با حضور ارزیاب هایی از شرکت توانیر؛
ارزیابی سالانه عملکرد شبکه انتقال وفوق توزیع معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان با حضور مدیرعامل این شرکت وگروه ارزیاب شرکت توانیر آغاز شد
کد خبر: ۴۱۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 03 May 2017
ارزیابی سالانه عملکرد شبکه انتقال وفوق توزیع معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان با حضور مدیرعامل این شرکت وگروه ارزیاب شرکت توانیر آغاز شد .

محمود دشت بزرگ در این جلسه گفت: ارزیابی موضوعی کاملا علمی است که در دنیا و کشور ما به آن توجه می شود زیرا ارزیابی مبنای رشد وتوسعه در عرصه رقابتی است و مقدمه ای برای تغییرشرایط از وضع فعلی به مطلوب است.

وی ادامه داد: ارزیابی اولین گام  در فرآیند تغییر و بهبود روش ها است که در ارزیابی مورد بررسی قرار می گیرد.

 دشت بزرگ با اشاره به شاخص هایی که کمک می کند ارزیابی موفق شود، اظهار داشت : مدیریت منابع و سرمایه گذاری، بهبودتصمیم گیری، تدوین استراتژی های بهبود عملکرد و پاسخگویی  به مخاطبین و  ذینفعان کمک می کنند  به دنبال افزایش کیفیت برای حضور در بازار رقابتی باشیم.

وی با بیان اینکه معاونت بهره برداری قلب شرکت برق منطقه ای خوزستان است، خاطرنشان کرد: در گرد و  غبار سال گذشته همکاران ما در این معاونت  با همکاری دیگر شرکت هایی که از سراسر کشور به خوزستان آمدند تا بحران  پیش آمده را کنترل و مدیریت کنند، در حرکتی جهادی و بسیجی وار در کمتر از 20 روز 2350 دکل و 98 پست انتقال را شستشو دادند که این حرکت برگ زرینی در افتخارات مجموعه وزارت نیرو  و توانیر است که در دنیا بی نظیر و یک رکورد محسوب می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان ادامه داد: شبکه انتقال و فوق توزیع خوزستان دوران کهنسالی را پشت سر می گذارد که در بخش بهینه سازی در جهت بهبود شاخص های عملکرد فعالیت های گسترده ای صورت گرفته و می طلبد این شبکه با تزریق اعتبارات بیشتر نوسازی شود.

وی اضافه کرد:همچنین برنامه ریزی شده 45 دستگاه مقره شوی خریداری شود که بخشی از کار انجام شده  و امیدواریم تا تیرماه امسال تمام دستگاهها خریداری و در نواحی 9 گانه مستقر گردند تا بتوانیم در مواقع ضروری از آنها استفاده کنیم.

همچنین در این جلسه محمد جعفری سرگروه ارزیاب های شرکت توانیر نیز در سخنانی گفت: ما اطلاع داریم فعالیت های گسترده ای در شبکه برق خوزستان صورت گرفته و هدف این ارزیابی نیز انتقال تجربیات و فعالیت های ارزشمند به دیگر شرکت ها است.

وی افزود: مسئله گرد و غبار بهمن ماه سال گذشته در خوزستان موجب شده مسئولان بالادستی با دید بازتری به این استان هم از نظر کاری و هم مالی نگاه کنند.

جعفری یادآور شد: در دوره ارزیابی اگر ضعف هایی در سیستم وجود داشته باشد شناسایی و در جهت رفع آنها پیشنهاداتی نیز داده خواهد شد.

معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این معاونت در سال گذشته در بخش های مختلف به ارزیابان ارایه داد.

شایان ذکر است، گروه ارزیاب های شرکت توانیر از تاریخ 9/2/96 تا 12/2/96 با حضور در معاونت بهره برداری به ارزیابی فعالیت های این  معاونت در دواستان خوزستان وکهگیلویه وبویراحمد  می پردازند.

 گفتنی است ، هدف ازاینگونه  ارزیابی ها  تطبیق عملکرد شرکت ها با قوانین کشور، شناسایی  وتحلیل نقاط قوت و قابل بهبود و ارایه راهکارها و پیشنهادهای لازم در روند اصلاح کارها و همچنین  انتقال تجارب سازنده بین گروههای ارزیابی و شرکت های صنعت برق کشور است .  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار