با هدف تعامل بیشتر با مراکز انتظامی و پلیس راهور
نشست هماهنگی میان شرکت ملی حفاری ایران و نیروی انتظامی در موضوع تعامل بیشتر با مراکز انتظامی و پلیس راهور با حضور مدیرعامل و به میزبانی حراست شرکت برگزار شد
کد خبر: ۴۱۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 02 May 2017
 شرکت ملی حفاری ایران در این نشست  معاونان مدیرعامل، مدیر خدمات و روسا و سرپرستان بخش های عملیاتی و ستادی اداره کل ترابری، رئیس و مسئولان حراست  شرکت و تعدادی از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی استان حضور داشتند.

 در این جلسه مهندس حیدر بهمنی با اشاره به نقش و اهمیت کار شرکت ملی حفاری در فرآیند تولید نفت و گاز تصریح کرد: یکی از مهمترین شاخص ها در عملیات حفاری انجام کار براساس زمان بندی است و در این ارتباط جابجایی دستگاه های حفاری و متعلقات آن اهمیت بسیاری  دارد.

 وی حمل و نقل به هنگام دکل ها، کالا و مواد حفاری با توجه به حجم بالا و ترافیکی بودن محموله ها در سطح جاده های اصلی و محورهای  مناطق مختلف کشور را در شتاب بخشیدن به اجرای عملیات حفاری مهم خواند و افزود: در این زمینه همکاری و تعامل نزدیک بین دستگاه ها و سازمان های مرتبط بسیار تاثیرگذار است.

 بهمنی گفت: همکاری، هماهنگی و همدلی میان نیروی انتظامی با این شرکت موجب شد که عملیات سنگین جابجایی دکل های حفاری در سال گذشته بدون کوچکترین حادثه صورت پذیرد که جای قدردانی دارد.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین به گستردگی منطقه عملیاتی این شرکت و تاسیسات و کارگاه ها اشاره و خاطرنشان کرد: در بحث امنیت نیز نیروی انتظامی استان تعامل خوبی با این شرکت داشته و  این هم افزایی و همکاری در کار ما بسیار موثر و در خور تقدیر می باشد.

 وی اهتمام ویژه این شرکت به امر آموزش را مورد اشاره قرار داد و افزود: با همکاری نیروی انتظامی در مبحث آموزش کارکنان دوره های متنوعی برگزار که در جهت ارتقاء سطح آگاهی همکاران موثر و مورد استقبال قرار گرفته است.

 در این نشست سرهنگ قدرتی فرمانده پلیس راهور استان خوزستان با تشریح وضعیت جاده های استان و تردد مستمر محموله های ترافیکی از حسن توجه شرکت ملی حفاری ایران در همکاری و هماهنگی با پلیس تقدیر کرد.

 در این جلسه همچنین حجت الاسلام خلیلی درباره اهمیت و فضائل ماه شعبان و اعیاد شعبانیه مطالبی بیان داشت .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار