دربی تیم های خوزستانی با برتری شاگردان نعیم سعداوی به پایان رسید.
کد خبر: ۴۱۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۱ 30 April 2017
 در ابتدای بازی صنعت نفت آبادان حملات بیشتری را روی دروازه فولاد خوزستان تدارک دید اما نتوانست از این حملات بهره بگیرد؛ در ادامه فولاد خوزستان از فشار حملات آبادانی ها خارج شد و کم و بیش حملاتی را روی دروازه میزبان ایجاد کرد. 

در حالیکه بازی روند متعادلی را طی می کرد، فولاد خوزستان توانست توسط بختیار رحمانی به گل برسد. در ادامه صنعت نفت آبادان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی به خرج داد اما از حملات خود نتیجه ای نگرفت.

در نیمه دوم هم فیروز کریمی با تعویض هایش، ترکیب صنعت نفت آبادان را هجومی تر کرد تا از این طریق بتواند گل خورده را جبران کند. 

حملات آبادانی ها با دفاع خوب و منطقی فولاد خوزستان بی اثر ماند تا اینکه بازی با همان تک گل بختیار رحمانی به سود فولاد به پایان برسد. در دقایق پایانی بازی هم ساسان انصاری از بازی اخراج شد تا شانس آقای گلی در لیگ برتر را عملاً از دست بدهد.

 

فولاد خوزستان

احسان مریدیان، ساسان انصاری، ایوب والی، محمد اهل شاخه، حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، احمد عبدالله زاده، سینا مریدی، میثم دورقی، سروش سعیدی و محمود مطلق زاده

سرمربی: نعیم سعداوی

 

صنعت نفت آبادان

ناصر سالاری، علی هلیچی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، علیرضا نورمحمدی، عزیز معبودی، حکیم نصاری، محمد نیک نفس، بهادر عبدی، امیر زولیکانی، محمدشادکام

سرمربی: فیروز کریمی

 

گل اول فولاد خوزستان توسط بختیار رحمانی

دقیقه ۳۱: بختیار رحمانی در این دقیقه اولین گل بازی را برای فولاد خوزستان را به ثمر رساند. در حالی که بازی به صورت پایاپای پیش می رفت یک ضربه زیبا از سوی بختیار رحمانی دروازه آبادانی ها را باز کرد تا فولاد از حریف خود پیش بیفتد. 
منبع: تابناک
برچسب ها: خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار