رئیس جهاد کشاورزی سمنان خبر داد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اجرای هفت طرح اقتصادی مهم در بخش کشاورزی این استان خبر داد و گفت: استفاده از سامانه‌های مکانیزه در بخش کشاورزی سمنان افزایش یافت.
کد خبر: ۴۱۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰ 29 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدحسن میرعماد عصر امروز در همایش دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سالن هلال‌احمر سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در بخش کشاورزی این استان در سال 95 به 235 میلیارد تومان رسید، اظهار داشت: در این بخش، شاهد رشد 199 درصدی عملکردها بودیم.

وی با بیان اینکه تولید محصولات راهبردی در سال 95 بیش از 32 درصد افزایش یافت، تصریح کرد: تولید محصولات کشاورزی در سال گذشته 9.4 درصد رشد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان برای توسعه بخش کشاورزی اظهار کرد: هفت طرح اقتصادی مهم در این بخش در حال انجام است.

میرعماد از پرداخت بیش از 95 میلیارد تومان تسهیلات در سال گذشته به 540 طرح کشاورزی استان سمنان خبر داد و گفت: این پرداختی‌ها بیش از 40 درصد افزایش دارد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از سامانه‌های مکانیزه در بخش کشاورزی گفت: ضریب مکانیزاسیون در استان سمنان در این بخش، 30 درصد افزایش یافت و 355 دستگاه تراکتور و کمباین به بخش کشاورزی استان سمنان افزوده شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه کم‌آبی یکی از موانع اصلی توسعه کشاورزی در استان سمنان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مدیریت منابع آبی از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان است.

به گزارش فارس؛ در این همایش، از 30 نفر از مؤثران استان سمنان در بخش کشاورزی تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار