رئیس ستاد روحانی در خوزستان در این جلسه گفت:
نشست هم اندیشی رییس ستاد دکتر روحانی در خوزستان با اصحاب رسانه به همت کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 29 April 2017
 در این جلسه می خواهیم به محورهای مشترکی برسیم که هم دستاوردهای دولت به درستی بیان و پررنگ شود و هم در انتخابات پیش رو برای روحانی رای آوری داشته باشد.

کهرام اضافه کرد: با توجه به آنکه مناظره ها شروع شده است می توانیم در این بخش تمرکز کنیم و کارهایی که در مناظره فرصت پرداختن به آن نشد را به صورت آماری بیان کنیم. مثلا یکی از بخش ها که کار بزرگی بود ولی حق آن نادیده گرفته شد حوزه سلامت است، از پزشکانی که مسئولیت دولتی ندارند سوال کنید در این حوزه چه اتفاقی افتاده است.

رئیس ستاد روحانی در خوزستان طرح تحول سلامت را بی نظیر در قبل و بعد از انقلاب دانست و افزود: قبلا یک عمل قلب در این کشور 20 میلیون هزینه داشت ولی با طرح تحول سلامت هزینه آن تا 150 هزار تومان کاهش یافته است، یا بحث هزینه های مربوط به تصادفات که به شدت کم شده است. آیا این طرح کار کوچکی بوده است؟ آیا حق آن به درستی پرداخته شد؟ لذا لازم است یک کارگروهی تشکیل شود و آمارهای این بخش و هزینه های که در حوزه بهداشت شده است را به اطلاع مردم برساند.

کهرام بیان کرد: یک کارگروه در حوزه کشاورزی فعال شود و آمار مربوط به این بخش را ارائه کنند. اولویت ترین اقدامی که در این بخش باید صورت بگیرد پوشش اخبار مربوط به طرح 550 هزار هکتار کشاورزی باشد، این طرح کار بسیار ارزنده است که میلیاردها تومان در آن هزینه شده و می تواند در 3 سال آینده باعث عمران و آبادانی استان شود.

رئیس ستاد روحانی در خوزستان برجام را یکی دیگر از محورهایی دانست که باید به آن پرداخته شود و افزود: عظمت برجام وقتی مشخص می شود که تصمیمات دولت قبل در مذاکرات مربوط به دریای خزر را به یاد داشته باشیم، وقتی پر رنگ می شود که مذاکرات هسته ای در دولت قبل و صادر کردن 6 قطعنامه را فراموش نکرده باشیم. وقتی کاری ارزنده است که بدانیم تیم مذاکره کننده در فشارهای داخلی و خارجی آن را به نتیجه رسانده است، وقتی قدر برجام را می دانیم که باور کنیم سایه جنگ را از کشور دور کرده است.

وی ادامه داد: اشتغال بحث مهمی است که می بایست به آن پرداخته شود، اما باید باور کنیم که با بودجه محدودیت دولت نمی توان اشتغال چندانی تولید کرد بلکه لازمه تولید و اشتغال سرمایه گذاری داخلی و خارجی است. باید قبول کنیم که سرمایه گذار و بانک های خارجی وقتی ناسزا گفتن ما را به کشورهای خارجی می بینند حاضر به سرمایه گذاری و همکاری با ما نمی شوند. باید کشوری امن در منطقه و دنیا شناخته شویم تا بتواینم جذب سرمایه داشته باشیم، بر همین اساس بوده است که روحانی تنش زدایی و برجام را در دستور دولت اولش قرار داد تا کارهای زیربنایی کرده باشد.

رئیس ستاد روحانی در خوزستان یکی دیگر از کارهای بی نظیر دولت روحانی را فعال کردن حوزه نفت و گاز دانست و افزود: کاری که در نفت و پتروشیمی شد جای تقدیر و تشکر دارد، در واقع اقدامات زنگنه در این بخش کارگشا و عالی بوده است. 

کهرام در پایان گفت: به نقاط ضعف اشراف داریم ولی کارهای بسیار بزرگی هم انجام شده است که باید پوشش داده شود، مثلا همین بودجه های عمرانی، مقابله با ریزگردها و اعتبار طرح های آب و فاضلابی که به استان داده شد کار کوچکی نیست.
منبع: تابناک
برچسب ها: دکتر روحانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار