روز جهانی کارگر یادآور تلاش ها و کوشش های جامعه عزیز و گرانقدر کارگری در جهت رونق و آبادانی اقتصاد است
کد خبر: ۴۱۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 29 April 2017
روز جهانی کارگر یادآور تلاش ها و کوشش های جامعه عزیز و گرانقدر کارگری در جهت رونق و آبادانی اقتصاد است.

روز یازدهم اردیبهشت یا اول ماه می در تمام نقاط جهان، این روز ارج گزاری می شود
حضرت امام خمینی(ره) در باب مقام و منزلت کارگر فرموده بودند: حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است.

اینجانب به عنوان عضوی کوچک از این طبقه شریف و زحمتکش، مقام بزرگ کارگر را ارج نهاده و این روز را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصاد و صنعت  تبریک و تهنیت عرض می نمایم. تبریک به کارگران عزیز، خدوم و با بصیرت میهن اسلامی که با تلاش ها و کوشش های شبانه روز خود، چرخ تولید را به حرکت در آورده و شکوفایی و پیشرفت را به اقتصاد ایران به ارمغان آورده اند.

نامگذاری سال ۹۶ توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) به عنوان سال ” تولید و اشتغال ”  بار دیگر  وظایف ما را سنگین و هدف و نقشه راه را نمایان می نماید.

 شما کارگران و صنعتگران و صاحبان حرفه و پیشه کسب و کار با تلاش و کوشش مضاعف ،خلاقیت و نوآوری بیش از پیش دولت را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی یاری خواهید کرد .

بدون شک رونق تولید و شکستن رکود اقتصادی در سایه کار ، فعالیت و تلاش و زحمت کارگران و راد مردانی است که تاریخ انقلاب و جنگ، شاهد رشادتهای بزرگ و بی نظیر آنان شده است .

کارگر عزیز  و هموطن اروندی گرامی،  شما علاوه بر وظیفه کار و تولید کماکان در سنگر حمایت از مرزها نقش اول و برجسته را ایفاد می نمایید. روزتان گرامی و روزیتان فراوان باد .

اسماعیل زمانی

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند

منبع: تابناک
برچسب ها: روز جهانی کارگر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار