مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب برق منطقه ای خوزستان خبر داد؛
دو پروژه مهم جهت پایداری شبکه برق در آبادان و خرمشهر با موفقیت اجرا شدند
کد خبر: ۴۱۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 29 April 2017
مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان گفت: دو پروژه مهم جهت پایداری شبکه برق در آبادان و خرمشهر با موفقیت اجرا شدند.

رضا جعفری  افزود: طرح جابجایی بی های 132 کیوولت خروجی پست برق اصلی آبادان به منظور جداسازی پست برق پاسارگاد  از حالت تیاف ، تقویت و پایداری شبکه برق فوق توزیع ناحیه جنوب و انجام اصلاحات لازم بهینه سازی تجهیزاتی با تلاش و پشتکار فراوان کارکنان بهره برداری این ناحیه و با رعایت کامل نکات ایمنی در شرایطی بسیار سخت و دشوار با موفقیت کامل انجام گردید.

وی ادامه داد: این طرح یکی از پروژه های مهم در تقویت و پایداری خطوط 132 کیلوولت پست برق اصلی آبادان و اتصال خطوط فوق توزیع آبادان و خرمشهر می باشد که پس از حدود 15 سال با همت بهره برداری این ناحیه  به سرانجام رسید.

جعفری تصریح کرد:  همچنین به منظور تامین برق مطمئن و پایدار و آماده سازی شبکه جهت پیک بار سال 96 و تقویت خطوط فوق توزیع پست های برق خرمشهر، این ناحیه موفق گردید در پست جنب آباد خرمشهر پس از دمونتاژ و جداسازی یک دستگاه بریکر قدیمی و معیوب، یکدستگاه بریکر جدید132 کیلوولت را مونتاژ، نصب و مورد بهره برداری قرار دهد. 

منبع: تابناک
برچسب ها: رضا جعفری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار