با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مجمع عمومی شرت خدماتی شهرک صنعتی شوشتر یک با دستور کار انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره این شرکت برگزار شد
کد خبر: ۴۱۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 27 April 2017
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مجمع عمومی شرت خدماتی شهرک صنعتی شوشتر یک با دستور کار انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیأت مدیره این شرکت برگزار شد.

در این مجمع به واسطه رای حاضران 5 عضو اصلی، 2 عضو علی البدل، 1 بازرس اصلی و 1 بازرس علی البدل به عنوان هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی شوشتر یک به مدت 2 سال برگزیده شدند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در این مجمع اظهار کرد: بر اساس دستور العمل ها و قوانین مصوبه، شرکت های خدماتی دارای شرح وظایف تعریف شده ای می باشند و تشکیل این شرکت ها دارای اهمیت خاصی است.

اخلاق محمدیان ضمن ارائه گزارشی از پروژه ها و زیرساخت های اجرا شده در شهرک صنعتی شوشتر یک به گفت و گو و تبادل نظر با مدیران واحدهای صعتی واقع در شهرک مذکور در رابطه با برخی مسائل و موانع موجود و راهکارهای برطرف نمودن آنها پرداخت.

بازدید از دو واحد صنعتی فعال در حوزه صنایع غذایی در شهرک صنعتی شوشتر یک از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان به شوشتر در چهارشنبه ( 6 اردیبهشت ) بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار