مدیر کل ارشاد خوزستان مطرح کرد؛
پتانسیل ها و ظرفیت های فرهنگی هنری موجود در شهرستان شوشتر باید توسط پیشکسوتان هنر و فرهنگ دوستان شناسایی و مورد استفاده قرار گیرند
کد خبر: ۴۱۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 27 April 2017
 این شهرستان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری بسیاری است که باید توسط پیشکسوتان هنر و فرهنگ دوستان، شناسایی و مورد استفاده قرار گیرند.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  از تمام فعالیت های هنری در شهرستان ها حمایت می کند افزود: شوشتر یکی از شهرهایی است که با دارا بودن ظرفیت های بسیار فرهنگی اگر بخواهیم، می توانیم هر ماه شاهد برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در این شهرستان باشیم.

مدیر کل ارشاد اسلامی خوزستان اذعان داشت: وجود پتانسیل های فرهنگی و هنری بسیار در شوشتر، مسئولیت ما را به عنوان متولیان فرهنگی استان، چند برابر می کند لذا در این راستا به حمایت و همدلی مردم این شهرستان نیاز داریم.

وی ادامه داد: اگر همت و همدلی مسئولان، خدمتگزاران نظام و حمایت مردم  فهیم شوشتر در انجام فعالیت های فرهنگی نباشد، نمی توانیم در جهت توسعه فرهنگی شهرستان گام برداریم.

سردار سهراب گیلانی با تاکید بر توسعه مراکز فرهنگی و هنری گفت: این مراکز سهم بسزایی در توسعه فرهنگ و هنر در جامعه دارند بر این اساس باید از ظرفیت های موجود شهرستان در این زمینه استفاده بهینه شود.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در پایان با اشاره به پیگیری های ویژه برای توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان خاطرنشان کرد: به منظور توسعه فرهنگی، برنامه ها و پروژهای جدیدی در حوزه های مختلف تعریف شده، که به همت مسئولان و مردم شهرستان آنها را اجرایی خواهیم کرد تا هر ماه بتوانیم موفقیت و پروژه ای جدید برای مردم شریف شهرستان داشته باشیم.

گفتنی است اجرای برنامه های هنری، تماشای رایگان فیلم سینمایی سلام بمبئی و تقدیر از فعالان هنری از دیگر برنامه های اجرا شده در این آیین بود.
منبع: تابناک
برچسب ها: محمد جوروند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار