معاون فرماندار شادگان:
احداث جاده کمربندی جدید شادگان بطول ۱۵ کیلومتر در دستورکار قرار گرفت
کد خبر: ۴۱۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 26 April 2017
معاون فرماندار شادگان گفت: احداث جاده کمربندی جدید شادگان بطول ۱۵ کیلومتر در دستورکار قرار گرفت 

 نعمت الله آلبوغبيش معاون فرماندار شادگان در جلسه شورای ترافیک شهرستان از قرار گرفتن جاده کمربندی جدید شادگان در دستورکار راه و شهرسازی خبر داد و گفت: مسیر این جاده بطول ۱۵ کیلومتر تعیین و نقشه اجرائی آن آماده شده است. 

معاون فرماندار شادگان افزود: مسیر جاده کمربندی جدید شادگان از تاسیسات کیلومتر ۲۰ آبرسانی دارخوین آغاز و با عبور از مسیر فرودگاه سمپاشی ، بعد از چومه سیدعلوان و نهر عنایتی به جاده خوردورق متصل می شود.

وی با اشاره به آمار مقایسه ای تصادفات سالهای ۹۴ و ۹۵ در محدوده شادگان اظهار داشت:  در تعطیلات نوروزی سال ۹۶ تعداد ۱۸ فقره تصادف در این شهرستان به ثبت رسیده که نسبت به تصادفات نوروز  سال ۹۵که ۲۷ فقره تصادف گزارش شده بود ۳۳درصد کاهش نشان می دهد. 

آلبوغبیش با تاکید بر ضرورت رسیدگی به وضعیت راههای شهرستان و تمهیدات لازم جهت رفع گره های ترافیکی،  تسریع در تکمیل جاده های در دست احداث بویژه محور خوردورق-شادگان- دارخوین را خواستار شد. 

رئیس جلسه شورای ترافیک شهرستان در ادامه ، تاسیس اداره حمل و نقل و راهداری و انتصاب سرپرست این اداره را تبریک گفت و بر لزوم رسیدگی بهینه به وضعیت  حوزه راهداری و حمل و نقل شهرستان بطور ویژه تاکید کرد. 

معاون فرماندار شادگان در پایان از  روانسازی ترافیک و کاهش تصادفات بعنوان مهمترین وظیفه شورای ترافیک شهرستان یاد و اظهار کرد در سال ۹۵ تعداد ۵ فقره  تصادف فوتی،  ۱۸۹ فقره تصادف جرحی و ۳۷ فقره تصادف خسارتی در شهرستان شادگان اتفاق افتاده و امیدواریم در سالجاری با بهبود وضعیت راهها و عمل به قوانین و مقررات راهنمايي و رانندگی توسط رانندگان شاهد کاهش شدید تصادفات باشیم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار