با حضور مهندس بيژن عالي پور مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب مراسم معارفه مهندس پرويز زنگنه كمالي سرپرست مديريت مهندسي و ساختمان اين شركت برگزار شد
کد خبر: ۴۱۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 23 April 2017
با حضور مهندس بيژن عالي پور مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب مراسم معارفه مهندس پرويز زنگنه كمالي سرپرست مديريت مهندسي و ساختمان اين شركت برگزار شد.

 مهندس عالي پور در اين جلسه كه روز يكشنبه  3 ارديبهشت ماه برگزار شد اظهار داشت: آقاي زنگنه كمالي از نيروهاي توانمند و متخصص مديريت مهندسي و ساختمان هستند و اميدوارم در اين مسئوليت خطير با همكاري، همدلي و صميميت معاونان، مجريان و نيروهاي شاغل در آن مديريت موفق باشند.

 

وي افزود: مديريت مهندسي و ساختمان مناطق نفت خيز جنوب يك سازمان تخصصي است كه با فرآيندهاي دقيق، وظايف طراحي، اجرا، نظارت و راه اندازي پروژه هاي احداثي و توسعه اي را بر عهده دارد.

 

مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در پايان از تلاش هاي رامين حاتمي مدير سابق مهندسي و ساختمان و عبدالرضا دبيري كه سرپرستي اين مديريت را عهده دار بود تشكر كرد.

 

در اين مراسم مهندس زنگنه كمالي، با اشاره به ظرفيت ها، توانمندي ها و چالش هاي مديريت مهندسي و ساختمان در اجرا و راهبري پروژه هاي توليد و پشتيباني از توليد، بر همكاري مديريت ها و همچنين معاونان، مجريان و كارشناسان مديريت مهندسي و ساختمان براي تسريع در پيشرفت پروژه ها و راه اندازي آنها تاكيد كرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار