با حضور مدیرعامل ملی حفاری برگزار شد؛
با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نخستین نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در این شرکت در سال جاری برگزار شد
کد خبر: ۴۱۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 23 April 2017
با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران نخستین نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی، حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در این شرکت در سال جاری برگزار شد.

 در این جلسه قائم مقام مدیرعامل، شماری از مدیران ارشد و اعضای ستاد صیانت و تکریم ارباب رجوع حضور داشتند.

مهندس حیدر بهمنی در این نشست با اشاره به ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد با هدف بهبود و ارتقاء سطح حقوق شهروندی، تصریح کرد: مدیران و روسای بخش های مختلف شرکت لازم است در ساعات اداری وقت مناسبی برای ملاقات های حضوری و پاسخگویی به مراجعه کنندگان لحاظ نمایند.

وی با بیان اینکه رفتار ما باید حاکی از صداقت، ادب و احترام باشد، افزود: می بایست حرف ارباب رجوع را خوب بشنویم، با دقت بررسی کنیم و با شفافیت پاسخ دهیم.

بهمنی رمز موفقیت سازمان ها و بنگاه های اقتصادی را توجه به کارکنان، پاسخگویی به مخاطبان و ایجاد رضایتمندی مشتریان عنوان کرد و گفت: هدف باید خدمت باشد و وظیفه ما پاسخگویی به ارباب رجوع و تکریم آنان است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تکلیف گرا بودن، اعتماد به یکدیگر و عملگرایی  را در موفقیت کارها حائز اهمیت و ارزشمند خواند و اظهار کرد: باید در دوران خدمت به نحوی انجام وظیفه و تلاش نماییم تا آثار خوب و ماندگاری از خود برجای گذاریم.  

در ادامه این نشست هر یک از اعضا گزارشی از فعالیت های انجام شده در سال گذشته را بیان و پیشنهاداتی در جهت پیشبرد اهداف ترسیم شده در ارتباط با این مبحث ارائه دادند.

در این جلسه همچنین آقای محسن رضا زاده از کارشناسان اداره حقوقی شرکت به عنوان دبیر جدید ستاد اقامه نماز معرفی شد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار