جعفری نسب فرماندار شادگان ؛
این همایش با هدف توسعه ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامتی ، افزایش مشارکت مردم در ورزش و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان عنوان کرد
کد خبر: ۴۱۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 22 April 2017
بمناسبت هفته سلامت  همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان  شادگان با حضور مهندس جعفری نسب فرماندار شادگان ، حجت السلام و المسلمین مجید ناصری نژاد ریس مجمع نمایدگان استان خوزستان و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی  ، سید مجید شرفی امام جمعه شهرستان و تعدادی از مسولین ادارات و دستگاههای شهرستان و اقشار مختلف مردم از میدان شهرداری تا سالن ورزشی حجاب برگزار شد.


جعفری نسب فرماندار شادگان طی این مراسم با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرهنگ ورزش در خانواده‌ها، اظهار داشت : این همایش با هدف توسعه ورزش همگانی و نقش ورزش در سلامتی ، افزایش مشارکت مردم در ورزش و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان عنوان کرد.


فرماندار شادگان ارتقاء سلامت جامعه را در سایه ترویج فرهنگ ورزش همگانی دانست و افزود : توسعه ورزش همگانی باید همواره  در میان خانواده ها  توجه ویژه ای داشته باشد.



گفتنی است ، در پایان از سوی مسئولان برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ، به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان جوایز نقدی و همچنین جوایز غیر نقدی همچون وسایل ورزشی اهداء شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار