شرکت جهان حفار ؛
حضرت آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در راستای حمایت از طرحهای تولیدی و اشتغالزای استان خوزستان، از شرکت جهان حفار اولین و تنها شرکت ایرانی ارائه دهنده خدمات زیست محیطی و نوین سیالات حفاری بازدید به عمل آوردند
کد خبر: ۴۱۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 22 April 2017
 به گزارش تابناک خوزستان؛حضرت آیت الله احمدی شاهرودی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در راستای حمایت از طرحهای تولیدی و اشتغالزای استان خوزستان، از شرکت جهان حفار اولین و تنها شرکت ایرانی ارائه دهنده خدمات زیست محیطی و نوین سیالات حفاری بازدید به عمل آوردند.

 در این بازدید ابتدا از قسمتهای مختلف کارخانه بازدید به عمل آمد و سپس در جلسه ای مشترک با حضور مدیر عامل شرکت جهان حفار، اعضای هیات مدیره و کارکنان گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه گردید .
 
در این جلسه فرجی مدیر عامل و سرمایه گذار شرکت جهان حفار ضمن ارائه گزارشی از روند آغاز فعالیت شرکت در شرایط سخت تحریمها با الگوی اقتصاد مقاومتی به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به اشتغال زایی ، کسب عناوینی همچون واحد نمونه صنعتی و کارآفرین برتر را به اطلاع بازدیدکنندگان رسانده و خواستار حمایت جدی مسئولین از این اقدامات شدند که در راستای اشتغال زایی افراد بومی استان فعالیت می نمایند.
 
همچنین آیت الله احمدی شاهرودی در این نشست ، ضمن توصیه به بهره مندی از فضائل ماه رجب، از پیشرفتهای چشمگیر این شرکت، ابراز خرسندی نموده و بر حمایت جدی مسئولان از فعالیت این شرکت تاکید کرد.
 
سپس دکتر غلامرضا شریعتی با ابراز خرسندی از حضور در این جلسه گفت: بسیار خوشحالم که با توجه به اقدامات آسیب رسان به شرایط اقلیمی و محیط زیست، این شرکت در زمینه حفظ و صیانت از محیط زیست در صنعت نفت و مدیریت پسماند حفاری فعالیت مینماید. 

استاندار خوزستان افزود: می بایست خود را به محیط زیست متعهد بدانیم و از الان تخریب گذشته را اصلاح و از آسیب های جدید در آینده جلوگیری بعمل آورد. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرمایه گذاری، تولید، اشتغال افراد بومی و استفاده از تکنولوژی به روز شده در این شرکت حمایت همه جانبه خود را اعلام میکنم و ضمن آروزی موفقیت، قول مساعدت و همکاری در راستای حل موانع و مشکلات  تولید روز افزون و اشتغال زایی بیشتر توسط این شرکت را میدهم.

شایان ذکر است شرکت جهان حفار با بهره مندی از کارشناسان جوان نخبه بومی تکنولوژی روز صنعت حفاری جهان را بومی سازی کرده و تجهیزات مدرن پسماند حفاری ازجمله فیلتر پرس،دیواترینگ،شیکر،بالانس سنترفیوژ و ..... را به تولید انبوه رسانده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار