با حضور استاندار خوزستان ؛
در آئینی با حضور استاندار خوزستان، مدیر عامل بنیاد برکت و جمعی از مسئولان محلی ، عملیات اجرایی 37 طرح آموزشی،مذهبی و بهداشتی روز پنجشنبه در اندیمشک آغاز شد
کد خبر: ۴۱۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 21 April 2017
 استاندار خوزستان در آئین آغاز عملیات اجرایی این طرح ها گفت:بنیاد برکت به عنوان زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نقش مهم و اساسی در کمک به رفع محرومیت در کشور دارد که بدون هیچ چشم داشتی گام های بلندی در این زمینه برداشته است.

دکتر غلامرضا شریعتی با بیان اینکه این مجموعه با تلاش و صادقانه خدمات چشمگیری در سطح مناطق محروم داشته است افزود:از زمان تصدی مسئولیت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) از سوی جناب آقای 'محمد مخبر 'این نقش ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) برجسته تر شده است که جای تقدیر دارد.

استاندار خوزستان با قدردانی از تلاش نماینده مردم اندیمشک به عنوان رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:امروز با پیگیری های صورت گرفته میلیاردها تومان برای توسعه شرق و غرب کارون اختصاص یافته که بیش از پنج هزار میلیارد ریال از اعتبارات آن، امسال محقق می شود.

وی افزود:امروز دولت نگاه مثبتی به توسعه خوزستان دارد و به رفع محرومیت این استان نگاه ویژه دارد که گام های بلندی در این راستا برداشته شده است.

استاندار خوزستان در بخش دیگری با اشاره به نیازهای خوزستان گفت: از ابتدای سال 96 پنج هزار میلیارد ریال در استان برای پروژه ها اختصاص یافته است و همه برای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در محرومیت زدایی، توسعه و ایجاد شغل و تولید بسیج شده اند.

شریعتی گفت:این حق اندیمشک است که مسائل زیرساختی و سرمایه گذاری اش مورد توجه قرار گیرد و این شهرستان ظرفیت پیشرفت و توسعه را دارد.

وی افزود:مذاکره برای تسریع در طرح پتروشیمی،پیگیری مجوز صنایع فولاد،آغاز اجرای نیروگاه 500 مگاواتی در آینده نزدیک و صدور مجور بندرخشک در اندیمشک از گام های مهمی است که برای ایجاد اشتغال و تولید در شهرستان برداشته شده است.

وی همچنین از راه اندازی شهرک های کشاورزی در اندیمشک خبر داد و گفت:اولین شهرک کشاورزی در شهر آزادی بزودی احداث می شود ضمن اینکه شهرک دوم نیز با پیگیری به سرانجام می رسد.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: بنیاد برکت به عنوان یک مدال افتخار برای کشور و پشتیبان ولایت، حامی توسعه و رفع محرومیت کشور در مناطق محروم است .

فریدون حسنوند افزود: بنیاد برکت امروز مرکز اجرای طرح های بزرگ عمرانی در کشور است و با پیگیری های صورت گرفته علاوه بر 37 طرح عمرانی در حوزه فرهنگ، آموزش و بهداشت در این شهرستان ، اجرای طرح نیروگاه سیکل ترکیبی و کارخانه سیمان اندیمشک را مورد توجه قرار داده است.

نماینده مردم اندیمشک با اشاره به ویژگی مردم اندیمشک در ولایتمداری و پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب گفت:رهبر معظم انقلاب یگانه مرد تاریخ است و ایشان همواره در جهت توسعه ایران اسلامی و محرومیت زدایی مناطق محروم را مورد لطف و عنایت قرار داده اند،لذا به نمایندگی از مردم ولایتمدار و شهیدپرور اندیمشک قدر دان ایشان به دلیل توجه مناسب به نیازهای شهرستان و رفع محرومیت اندیمشک هستیم.

وی افزود:از راه دور بر دستان ایشان بوسه می زنیم زیرا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با عنایت معظم له و با اجرای این پروژه ها موجب شادمانی مردم اندیمشک شده است.

حسنوند گفت: علاوه بر آغاز عملیات اجرایی 37 طرح عمرانی از سوی بنیاد برکت در اندیمشک ، بزودی عملیات اجرایی 50 طرح شاخص عمرانی دیگر برای توسعه اندیمشک، آغاز می شود تا شرایط توسعه پایدار در حوزه های مختلف، بیش از گذشته فراهم شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اجرای این پروژه ها نقش مهمی در رفع محرومیت و ارائه خدمات به مردم محروم در مناطق مختلف اندیمشک داشته است.

پیمان جهانگیری افزود:: ستاد اجرایی فرمان امام پیشگام در توسعه اقتصاد مقاومتی بوده و با در دست گرفتن بیرق مبارزه با محرومیت به فرمان مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی همت گمارده است.

وی گفت: در سال‌های گذشته به کمک ستاد اجرایی فرمان امام طرح‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی بسیار زیادی در مناطق محروم اجرا شده است و این 37 پروژه در سه حوزه آموزشی ، مذهبی و درمانی در شهرستان اجرا می گردد.

وی بیان کرد:ظرفیت ها موجود در شهرستان نشان دهنده برخورداری از فرصت های ارزنده توسعه است که در این زمینه همه همدل و همراه حرکت می کنند و حمایت های استاندار محترم قابل تقدیر است.

وی افزود:نهادهای مهمی همچون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت در شتاب بخشی به توسعه مناطق محروم نیز موجب ایجاد رضایتمندی عمومی شده اند که جا دارد از این تلاش ها قدردانی شود.

فرماندار شهرستان اندیمشک در ادامه ابراز امیدواری کرد در راستای خدمات چشمگیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد برکت در تکمیل کارخانه سیمان اندیمشک وارد عمل شود تا عملیات 15 درصدی پایانی این طرح مهم اقتصادی زودتر اجرا و شاهد بهره برداری آن باشیم.

عملیات اجرایی 20 مدرسه ، 10 مسجد ، پنج خانه عالم و 2 کلینیک بهداشتی روز پنجشنبه با حضور عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت کشور در اندیمشک آغاز شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار