معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با انتقاد از دستگاه‌هایی که در جلسه شورای ورزش استان حضور پیدا نکردند، گفت؛
از این به بعد در هر جلسه‌ای که دستگاه‌ها حضور ندارند، اسامی آن‌ها به مطبوعات داده می‌شود تا به شکل دیگری با آن‌ها برخورد کنیم
کد خبر: ۴۱۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 20 April 2017
 علی‌حسین حسین‌زاده در اولین شورای ورزش استان در سال 96در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تقریبا از سه چهار ماه پیش که شروع به کار کردیم، علی‌رغم مشکلاتی که وجود داشت، در حوزه اجتماعی کاره‌هایی را دنبال کردیم و مطالعات انجام شد و توانستیم برنامه مدون داشته باشیم که ورزش نیز جزو این حوزه کلان است.

وی افزود: در نهایت اقداماتی که داشتیم، در انتهای سال گذشته مبلغ 150 میلیارد تومان توسط شورای اجتماعی کشور برای استان مصوب شد که این نشان می‌دهد که با برنامه، مطالعه و گزارش می‌توان شورای اجتماعی کشور را به این سمت بکشانیم. تقریبا از یک هفته پیش کار تخصیص اعتبار انجام شد. اگرچه این مبلغ، پول زیادی در راستای کارهای عمرانی نیست ولی تاکنون چنین پولی به حوزه اجتماعی و فرهنگی استان اختصاص داده نشده بود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان جهت انتخاب دستور کار جلسه تحت عنوان "بررسی مسایل و موانع پیش روی ورزش جانبازان و معلولان"، گفت: این نشان می‌دهد که می‌خواهیم در حوزه‌هایی که مورد غفلت واقع شده‌اند، کار کنیم. همچنین پیشنهاد می‌کنم جلسه بعدی به بررسی ورزش بانوان اختصاص یابد.

وی با بیان این‌که از افرادی که عضو شورای ورزش هستند می‌خواهم وقت بیشتری در این زمینه بگذارند، افزود: همچنین انتظار می‌رود کمیته‌ها فعال شوند و با توجه به ظرفیت‌های استان می‌توانیم در این حوزه کار کنیم. پس باید برای ورزش وقت بیشتری گذاشته شود. به هر حال بحث ورزش در تمام حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی تاثیرگذار است.

حسین‌زاده خاطرنشان‌کرد: در کنار تمام مجموعه‌ها، از رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم و از آن‌ها می‌خواهم ضمن این‌که اخبار را منتقل می‌کنند، برخی انتقادات را نیز مطرح کنند و چرا در بحث تملک دارایی‌ها در کل یک سال، دو و نیم میلیارد تومان برای بحث تربیت بدنی و ورزش در نظر گرفته می‌شود و چرا باید مجموعه برنامه‌ریزان بودجه، این مبلغ ناچیز را به ورزش که امری به این مهمی است، اختصاص دهند؟ آیا ورزش از جدول و آسفالت مهم‌تر نیست؟ پس مطبوعات در این زمینه باید رسالت خود را در وارد کردن انتقاد، ادا کنند. چرا که چه امری مهم‌تر از بحث آموزش است؟ این‌ها از نظر نگرشی و رویکردی ضعف است که باید طرح موضوع شود.

وی با انتقاد از دستگاه‌هایی که در این جلسه حضور پیدا نکردند، گفت: از این به بعد در هر جلسه‌ای که دستگاه‌ها حضور ندارند، اسامی آن‌ها به مطبوعات داده می‌شود تا بعد به شکل دیگری برخورد کنیم. دستور کار این جلسه بررسی مسایل و موانع پیش روی ورزش جانبازان و معلولان است اما نماینده بهزیستی حضور ندارد و این خنده‌دار است و البته به یک معنای دیگر، گریه‌دار است!
منبع: تابناک
برچسب ها: معاون استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار