مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از کاشت 14 هزار اصله درخت شامل مرکبات و درختان مثمر و غیر مثمر در سطح شهرکهای صنعتی استان در سال 95 خبر داد
کد خبر: ۴۱۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 19 April 2017
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از کاشت 14 هزار اصله درخت شامل مرکبات و درختان مثمر و غیر مثمر  در سطح شهرکهای صنعتی استان در سال 95 خبر داد.

 اخلاق محمدیان اظهار کرد: در سال 95 در مساحتی بالغ بر 13 هکتار و 2 هزار متر مربع کاشت 14 هزار اصله درخت انجام شد و همچنین در مساحتی قریب به 4 هزار متر مربع نیز گلکاری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته برای نخستین بار در استان،یک بوستان مرکبات در شهرک صنعتی شماره 2 اندیمشک با مساحت 8 هکتار و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی احداث شد و با توجه به شرایط اقلیمی مناسب شمال خوزستان برای کاشت مرکبات و گسترش فضای سبز همین اقدام در سایر شهرک های صنعتی واقع در مناطق شمالی استان نیز اجرایی خواهد شد.

محمدیان با اشاره به اجرای شبکه آبیاری قطره ای برای آبیاری فضای سبز موجود در شهرکهای صنعتی خوزستان بیان کرد:  به منظور مصرف بهینه آب شبکه آبیاری قطره ای به طول 44 کیلومتر در سال 95 اجرایی شد.

منبع: تابناک
برچسب ها: اخلاق محمدیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار