با حضور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و رئیس بیمارستان آموزشی درمانی گلستان اهواز؛
این موافقت نامه روز دوشنبه (28 فروردین ماه) با حضور مدیر و مسئولان مدیریت HSE و فوریت های پزشکی شرکت و مسئولان بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی گلستان به امضاء مهندس حیدر بهمنی و دکتر حبیب حی بر رسید
کد خبر: ۴۰۹۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 18 April 2017
شرکت ملی حفاری ایران این موافقت نامه روز دوشنبه (28 فروردین ماه) با حضور مدیر و مسئولان مدیریت HSE و فوریت های پزشکی شرکت و مسئولان بخش های مختلف مرکز آموزشی درمانی گلستان به امضاء مهندس حیدر بهمنی و دکتر حبیب حی بر رسید .

 در آیین امضاء و مبادله این موافقت نامه مدیرعامل با اشاره به توانمندی های شرکت در عرصه های تخصصی و علمی صنعت حفاری، نیروی انسانی را مهمترین و با ارزش ترین سرمایه شرکت دانست و سلامت کارکنان را موجب کارآمدی، چابکی و رشد و تعالی سازمان عنوان کرد .

 مهندس بهمنی گفت: ایجاد مراکز فوریت های پزشکی و درمانی در حوزه ستادی و مناطق عملیاتی از اقدامات اثرگذار در جهت اهتمام به سلامت کارکنان و رسیدگی به موقع به مصدومان احتمالی در حین کار است و در این ارتباط  بالغ بر 300 پزشک عمومی و تکنسین های فوریت های پزشکی جذب و بکارگیری شده اند .

 وی به همکاری های دو جانبه  با مراکز درمانی و بیمارستانی در سطح استان خوزستان اشاره و افزود: بیمارستان بزرگ نفت اهواز بخش عمده ای از نیازهای درمانی کارکنان این شرکت را تامین و تعامل بسیار خوبی با ملی حفاری دارد .

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: با توجه به ماهیت شغل حفاری و احتمال آسیب های ناشی از کار، در مواردی نیاز فوری به بخش های فوق تخصصی است که از سوی سایر مراکز درمانی ارائه می گردد و این شرکت تلاش دارد در راستای صیانت از نیروی انسانی از همه ظرفیت ها و امکانات پزشکی و درمانی استان استفاده نماید .

 در این آیین رئیس مرکز آموزشی درمانی گلستان در  تشریح توانمندی های این مجموعه گفت: این بیمارستان فوق تخصصی از کادر پزشکی مجرب و امکانات و تجهیزات روزآمد بویژه در زمینه جراحی مغز و اعصاب برخوردار است .

 دکتر حی بر با بیان اینکه تلاش تیم های تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان ، ارائه هر چه مطلوبتر خدمات به بیماران می باشد، افزود: تنها در نیمه نخست فروردین ماه هفت هزار بیمار به این بیمارستان مراجعه و ویزیت و 400 عمل جراحی انجام شد .

 وی با استقبال از تعامل با شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: این مجموعه آمادگی کامل برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران و حادثه دیدگان در هنگام کار اعزامی از ملی حفاری را دارد .

 موافقت نامه همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و بیمارستان گلستان در موضوع ارائه خدمات بیمارستانی شامل پذیرش و انجام خدمات تشخیصی از جمله (طب هسته ای، دانسیتومتری، هولتر، نوار عصب، عضله، ECG) ، درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی اعم از بستری و عمل های جراحی تا درمان کامل است .

 مدت این موافقت نامه یک سال و با توافق دو طرف قابل تمدید است و در اجرای آن بیمارستان گلستان متعهد می شود بیمار یا مصدوم اعزامی شرکت را پذیرش و خدمات درمانی مورد نیاز را ارائه دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار