شهیدی نیا در جریان تغییر سبک برنامه ریزی و هدفگذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکید کرد که به دنبال انجام یک فعالیت سطحی نیست
کد خبر: ۴۰۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 18 April 2017
سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی،دومین جلسه هیات رئیسه این سازمان با دستور کار تکمیل برنامه ریزی برای سال در پیش، برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم به روز آوری روشهای برنامه ریزی و هدفگذاری، گفت: آموزشها، الگوها و چارچوبهای لازم برای این مهم از طریق واحد برنامه ریزی در اختیار واحدها قرار میگیرد و در این تغییر به انجام تغییر سطحی بسنده نخواهیم کرد.

سید امید شهیدی نیا، افزود: این تغییر کارکردی در نتایج فعالیتها بسیار موثر خواهد بود و نیازمند مشارکت همگانی کارکنان سازمان است. این نوع نگاه در تسهیل انجام امور، پیگیری کارها، انجام به موقع و پاسخگویی مناسب تغییراتی ایجاد خواهد کرد و در عارضه یابی سیستم های پیچیده ی سازمانی بسیار مفید خواهد بود.

وی یادآور شد: اقدامات اینچنینی و حرکت در جهت بهبود علمی فعالیتها میتواند برای همه ی عوامل درگیر یک تجربه ی خوب باشد و نباید به آن به عنوان یک تکلیف سازمانی و یک اجبار کاری نگاه کرد و برای انجام آن باید از منطقه ی امن خود خارج شده و روال عادی و روزمره فعالیتهای خود را با هدف تغییر در روشهای موجود، کنار گذاریم.

واحدهای اداره کار، حراست، امور اداری و خدمات، فناوری اطلاعات و امور حقوقی، در دومین جلسه ی سال، گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه های سال 96 را ارائه دادند و مطابق تایید مدیرعامل سازمان، گزارشها به استانداردهای مورد انتظار نزدیکتر شده است.

الگوی هدفگذاری شده سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص در نحوه ی هدفگذاری و تدوین برنامه ها، فراتر و گسترده تر از الگوهای مشابه شرکتهای بالادستی است و لذا در این خصوص تاکنون جلسات آموزشی متعددی در این زمینه برگزار شده است.

تاکنون 16 جلسه ی فشرده ی آموزشی برای تشریح نحوه ی بهبود در خصوص برنامه ریزی و هدفگذاری برای نزدیک به 90 درصد واحدهای سازمان برگزار شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار