معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پیش بینی اجرای ٦٣ برنامه در راستای گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی در این اداره خبر داد
کد خبر: ۴۰۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 18 April 2017
 پرویز عزیزی معاون اداری مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در نخستین نشست شورای اداری در سال ٩٦ اظهار کرد: تقویم فرهنگی از موضوعات مهم اداره کل است که چشم انداز فعالیت های فرهنگی، هنری، دینی و قرآنی را برای یک سال ترسیم می کند.


وی با اشاره به ضرورت بسته شدن این تقویم فرهنگی، افزود: در این تقویم رویدادهای فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار فعالیت های جاری معرفی می شوند.

عزیزی همچنین به ضرورت واگذاری فضاهای فرهنگی به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: بر اساس قانون، دستگاه های اجرایی موظفند نسبت به برون سپاری، وظایف، مسئولیت‌ها و فضاهای مربوطه اقدام کنند که در این رابطه، ادارات شهرستان باید فعالیت‌ها و گزارش‌های خود را ارائه کنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مستندسازی املاک ادارات و ارگان‌ها خاطر نشان کرد: مستندسازی املاک با تلاش‌های صورت گرفته در دست اجرا می‌باشد که تا کنون بخش بسیار خوبی از کار انجام شده است.

عزیزی تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده بیش از ٩٠ درصد مستند‌سازی املاک در ساختمان های مرتبط به ادارات کل و فضاهای شهرستانی انجام شده است.

معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان در بخش دیگر سخنان خود به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در این رابطه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی بر عهده ادارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته شده است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه‌های اجرایی فرهنگی هنری مرتبط با این موضوع به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است.

عزیزی در ادامه سخنان خود به مقوله‌ی اشتغال و کارآفرینی اشاره کرد و افزود: اشتغال و کارآفرینی از مباحث مهمی است که مورد توجه همه دولت‌ها و به ویژه دولت یازدهم بوده که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با توجه به مجوزهای صادره در زمینه‌ی امور فرهنگی و هنری مورد عنایت قرار گرفته است.

معاون مالی اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطر نشان کرد: در سال گذشته از تعهد ١٣٨ نفری، تعهد اداره کل با بیش از ٢٣ نفر افزایش به ١٧٠ نفر رسیده که براین اساس ضروری است اشتغال‌زایی‌های سال‌جاری نیز در سامانه‌ی ثبت اشتغال(رصد) به ثبت برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار