استاندار خوزستان گفت؛
با افزایش فعالیت رسانه‌ها بسیاری از از مسائل فساد اداری قابل پیشگیری و جلوگیری است چرا که اگر هر مدیری احساس کند که چند چشم بر او ناظر است احتمال به خطا رفتنش کمتر است
کد خبر: ۴۰۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 18 April 2017
استاندار خوزستان گفت: با افزایش فعالیت رسانه‌ها بسیاری از از مسائل فساد اداری قابل پیشگیری و جلوگیری است چرا که اگر هر مدیری احساس کند که چند چشم بر او ناظر است احتمال به خطا رفتنش کمتر است.

در نشست اختصاصی استاندار خوزستان با مدیر و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری تسنیم خوزستان طرح‌های اجرایی و مشکلات استان خوزستان نقد و بررسی شد.

غلامرضا شریعتی در این دیدار اظهارداشت: همه ما به عنوان مسئولان باید از حضور همه رسانه‌ها استقبال کنیم و شرایط را برای همه افکار و نظرات فراهم کنیم و اگر چنین شرایطی فراهم نشود نمی‌توان به جامعه مد نظر دست یافت.

وی افزود: با افزایش فعالیت رسانه‌ها بسیاری از از مسائل فساد اداری قابل پیشگیری و جلوگیری است چرا که اگر هر مدیری احساس کند که چند چشم بر او ناظر است احتمال به خطا رفتنش کمتر است.

استاندار خوزستان گفت: هر رسانه‌ای با گرایش‌هایی از جمله حامی و یا منتقد سبب رشد، پویایی و تعالی می‌شود وقتی امام راحل می‌فرمایند که حتی تخطئه از موهبت‌های الهی است پس باید از رسانه‌ها استقبال شود.

وی گفت: در زمان 7-8 ماهه حضورم به عنوان استاندار سعی من بر این بود که اصلا به انتقادات پاسخ ندهم و فضا را برای بیان هرگونه نقد و انتقادی ایجاد کنم به طوری که اگر نقد به جای بود بر اساس آن نیز بتوانم خود را اصلاح کنم و اگر نقد سازنده نبود نیز بیان آن هیچ اشکالی ندارد.

در ابتدای این دیدار که در دفتر استاندار خوزستان برگزار شد، مجید منادی توضیحاتی درباره عملکرد خبرگزاری تسنیم در سطح کشوری و رویکردهای استانی این مجموعه ارائه داد و اظهار داشت: تسنیم رسانه‌ای است که دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب و نظام را رویکرد اصلی خود می‌داند.

وی افزود: در کنار این رویکرد نقد و بررسی هوشمندانه عملکرد دولت‌ها فارغ از سلیقه سیاسی و جناحی آن‌ها نیز یکی از اهداف این مجموعه است.

مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان خوزستان گفت: یکی از برنامه‌های تسنیم ورود جدی به عرصه فعالیت‌های چندرسانه‌ای است به گونه‌ای که در استان نخستین مجموعه‌ای هستیم که عکس نوشت و پخش ویدیوئی را آغاز کرده‌ایم و بخش‌هایی از همین نشست نیز به صورت زنده بر اینستاگرام در حال پخش است.

وی افزود: نقد هوشمندانه وظیفه ماست به گونه‌ای که در عین انجام وظیفه خود در نقد صریح و شفاف، سیاه نمایی از شرایط استان نشود و استانی با ظرفیت‌های بیشمار نباید در ذهن مردم کشور به استانی خاکی تعبیر شود و این مرز باریکی میان رسانه هوشمند و رسانه غیر هوشمند است.

در ادامه این دیدار استاندار خوزستان در مصاحبه‌ای تفصیلی به سئوالات خبرنگاران خبرگزاری تسنیم پاسخ داد که متن این گفت‌وگو به زودی منتشر می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار