حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت و گو کرد
کد خبر: ۴۰۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ 17 April 2017
معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سفر یک روزه خود به استان خوزستان، به همراه محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

انتظامی در این دیدار ضمن بهره مندی از رهنمودهای آیت الله شفیعی و تشریح اهداف سفر یک روزه خود به استان؛ اظهار امیدواری کرد رشد فعالیت های مطبوعاتی، زمینه ساز ارتقاء و توسعه استان باشد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه خود به بررسی مسائل و مشکلات مختلف استان در حوزه رسانه و مطبوعات پرداخت.

وی در این سفر ضمن حضور در نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات، در نشست دیگری با مدیران مسئول، سردبیران و نمایندگان رسانه های خوزستان نیز دیدار کرد.

انتظامی در این نشست ها، نظارت و حمایت از رسانه ها را مهمترین رویکرد وزارت ارشاد اسلامی در دولت یازدهم عنوان کرد و به برخی سوالات و ابهامات در خصوص انتخابات خانه ‌های مطبوعات، بیمه خبرنگاران، یارانه بیمه و... پاسخ داد.

نبود آموزش های حرفه ای، وضعیت نامناسب بیمه خبرنگاران، کمبود و گرانی کاغذ، شرایط سخت عضوگیری خانه مطبوعات، عدم ارائه تسهیلات مناسب برای نشریات و رسان های مجازیو ... از مهمترین مشکلات مطرح شده از سوی مطبوعات خوزستان در این نشست ها بود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری های لازم برای رفع و کاهش برخی مشکلات و دغدغه های اصحاب رسانه  را وعده داد.

منبع: تابناک
برچسب ها: آیت الله شفیعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار