آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد:
رکود موجود باید به رونق اقتصادی تبدیل شود و این مهم از عهده دولت و رئیس جمهور توانمد بر خواهد آمد
کد خبر: ۴۰۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 14 April 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به روز نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: در اصل ۱۴۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، ارتش وظیفه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و نظامی جمهوری اسلامی را بر عهده دارد که مسئولیت بسیار بزرگی است.

وی افزود: ارتش عزیز و قدرتمند ما قبل از جنگ در مبارزه با گروهک ها و پس از آن نیز بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کردند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: امروز سپاه و ارتش ما مظهر اقتدار، عزت و بالندگی برای ملت عزیز ما هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با اشاره به حمله موشکی آمریکا به سوریه، عنوان کرد: این جنایت برخلاف قوانین بین المللی است و ما به شدت آنرا محکوم می کنیم.

آیت الله موسوی جزایری بیان داشت: عربستانی که قرار است پول موشک ها را بدهد، حواسش باشد که قرار بود آمریکا ۷۵ موشک بزند، درحالی که ۲۳ موشک زدند ون آقای ترامپ بسیار پولکی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، تصریح کرد: کاندیداها باید قادر بر ایفای این مسئولیت باشند و مردم نیز در انتخاب دقیق باشند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی موجود رهبر انقلاب را نگران کرده است و ایشان پیگیر این مشکل هستند، امیدواریم همه آستین بالا بزنند تا کشور از این وضعیت نیمه فلج اقتصادی خارج شود.

خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه آمار بیکاری شایسته و زیبنده نیست کشور نیست، تصریح کرد: رکود موجود باید به رونق اقتصادی تبدیل شود و این مهم از عهده دولت و رئیس جمهور توانمد بر خواهد آمد.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه اظهار کرد: هرچه به زمان انتخابات نزدیک می شویم، احساسات بیشتر می شود و باید اخلاق را در این زمینه رعایت کنیم تا حرفی خلاف واقع گفته نشود به ویژه جایی که آبروی مومنی در میان باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار