متخصصان مدیریت عملیات حفاری خشکی _1 ملی حفاری موفق شدند
مدیر عملیات حفاری خشکی _1 شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل 30 حلقه چاه های نفت و گاز با تلاش شبانه روزی متخصصان و کارکنان سختکوش این مدیریت در سال 95 خبر داد
کد خبر: ۴۰۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 12 April 2017
سعید اکبری در توضیح بیشتر در این باره گفت: از این تعداد چاه 20 حلقه توسعه ای، یک حلقه اکتشافی و 9 حلقه تعمیری بوده است.

 وی افزود: از مجموع چاه های حفر شده 29 حلقه در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری و تکمیل گردید.

 اکبری با بیان اینکه این مدیریت 16 دستگاه حفاری سنگین خشکی در اختیار دارد، اظهار کرد: متراژ حفاری در این دوره  افزون بر 79 هزار و 644 متر گزارش شد که 75 هزار و 552 متر آن مربوط به چاه های توسعه ای (جدید) می باشد.

 مدیر عملیات حفاری خشکی _1 شرکت ملی حفاری ایران گفت: در این مدت دکل حفاری 83 فتح موفق شد عملیات حفاری یک حلقه چاه را 10 روز زودتر از زمان تعیین شده از سوی کارفرما به اتمام برساند.

 وی افزود: شمار دکل های این مدیریت در آغاز سال گذشته 15 دستگاه بود که با پیوستن دکل حفاری جدید و پیشرفته 95 فتح از اوائل اردیبهشت ماه به 16 دکل افزایش یافت.

 اکبری بازسازی دستگاه های حفاری 25، 58 و 74، تغییر کاربری انبارهای پای کار دستگاه های 34، 53، 67 و 74 فتح و تغییر سیستم پسماند دستگاه 67 فتح از دو به سه پنل را از جمله اقدامات جانبی این مدیریت همسو با عملیات حفاری برشمرد.

 مدیر عملیات حفاری خشکی _1 شرکت ملی حفاری ایران موضوع آموزش حین خدمت کارکنان را از نکات مورد اهتمام این مدیریت عنوان و خاطرنشان کرد: در سال 95 با همکاری اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت در مجموع 32 هزار و 47 نفر ساعت آموزش تخصصی و عمومی برای کارکنان این مدیریت برنامه ریزی و اجرا شد.

 شرکت ملی حفاری ایران با هدف شتاب بخشیدن به  عملیات حفاری در چند سال گذشته اقدام به ایجاد چهار مدیریت عملیات حفاری یک، دو، سه و چهار خشکی و مدیریت عملیات حفاری دریا کرده است که این مدیریت ها زیر مجموعه حوزه معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری می باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار