جلسه شورای اداری خوزستان با حضور معاون اول رئیس جمهور؛
گزارشی رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان در این جلسه بسیار کلی و مبهم بود و اشاره ای به شاخص بیکاری و اشتغالزایی در خوزستان، وضعیت آموزشی و شاخص های بهداشت و درمان و حمل و نقل جاده ای ننمود
کد خبر: ۴۰۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 05 April 2017
جلسه شورای اداری خوزستان با حضور معاون اول رییس جمهور با تاخیر یکساعته در سالن شهید رجایی استانداری شروع شده است.

در این جلسه رییس سازمان برنامه و بودجه خوزستان به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در استان در سال گذشته پرداخت.

وی به تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در خوزستان اشاره کرد و در گزارشی روند متغیرها و شاخص های کلیدی استان را قبل و بعد از ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی را توضیح داد.

بگفته وی نرخ بیکاری از ۲۴درصد در سال ۹۲ به زیر ۹درصد در سال ۹۵ رسیده است.

حاجتی همچنین از فعالسازی بندر شادگان خبر داد و گفت: ۴۰۰فرصت سرمایه گذاری شناسایی و در نمایشگاه هایی در کیش و خوزستان ارایه شد و تفاهم نامه هایی نیز به امضا رسید.

متاسفانه گزارشی رئیس سازمان برنامه و بودجه خوزستان در این جلسه بسیار کلی و مبهم بود و اشاره ای به شاخص بیکاری و اشتغالزایی در خوزستان، وضعیت آموزشی و شاخص های بهداشت و درمان و حمل و نقل جاده ای ننمود و مواردی که در سخنان وی بیان شد عمدتا هدف گذاری ها و برنامه های ابلاغی دولت و سیاست های اقتصاد مقاومتی که توسط دولت مصوب و ابلاغ شده را در برمی گرفت. 

این در حالی است که این انتظار وجود داشت در چنین جلسه ای گزارش عملکردی شفاف و تفصیلی در زمینه اجرای برنامه ها و سیاست های ابلاغی دولت ارائه می شد.

در این نشست، الباجی نماینده اهواز و راضی نوری نماینده شوش خواهان اختصاص و تامین حق آبه تالاب های خوزستان، اختصاص سه درصد درآمدهای نفتی به خوزستان، اجرایی شدن مصوبات دولت درباره خوزستان و رفع مشکل آب شرب برخی مناطق استان شدند.
همچنین متصدی معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور هم در این جلسه به برخی اقدامات صورت گرفته برای بهبود وضع محیط زیستی استان اشاره و تاکید کرد در این دولت هیچ مجوزی برای انتقال آب کارون صادر نکرده ایم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار