از سوی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور
از سوی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران به همراه تعدادی از امور ایثارگران سایر دستگاه های اجرایی کشور مورد تقدیر قرار گرفت
کد خبر: ۴۰۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 03 April 2017
 شرکت ملی حفاری ایران در این ارتباط رئیس امور ایثارگران شرکت به مناسب « روز بزرگداشت شهدا» از معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لوح سپاس دریافت کرد.

در متن لوح اعطایی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی که به  ابراهیم بیت مشعل تعلق گرفت، آمده است: یاد و خاطره حماسه آفرینی، از خود گذشتگی و ایثار شهدا و ایثارگران معزز همیشه در اذهان ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی باقی و جاری خواهد ماند و به یقین تمامی مسئولان و آحاد جامعه، عزت، امنیت و آرامش امروز خود را مدیون جهاد و رشادت های این عزیزان هستند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در متن این لوح افزوده است: هر تلاش و حرکتی در راستای زنده نگهداشتن نام و یاد آن اسوه های همیشه ماندگار و خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران معظم  در خور تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی می افزاید: اینجانب همزمان با «روز بزرگداشت شهدا»  از خدمات شایسته جنابعالی در پیگیری امور ایثارگران و تکریم و بزرگداشت مقام آن اسوه های همیشه ماندگار در سازمان ذیربط تشکر و تقدیر می کنم.

 امید که فخر این خدمات ارزشمند، بشارتی برای اجر اخروی و سربلندی دنیوی تان گردد و به لطف الهی و دعای خیر خانواده معظم شهدا و ایثارگران همواره در خدمتگزاری به نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

رئیس امور ایثارگران شرکت خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را باعث افتخار عنوان کرد و ضمن توجه ویژه به پیگیری برنامه ها و تاکید بر ارایه خدمات مطلوب خدمات خواستار ارتقاء برنامه های امور ایثارگران شرکت در سال 96 شد.

بیت مشعل افزود: این اداره در زمان حاضر یک هزار و 750 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران شاغل را زیر پوشش دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار