غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در لوح تقدیری از شهناز احمدی روزبهانی مشاور امور زنان و خانواده شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان به عنوان یکی از مشاوران برتر شرکت های دولتی در استان خوزستان تقدیرکرد
کد خبر: ۴۰۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 03 April 2017
غلامرضا شریعتی در این تقدیرنامه آورده است : فاطمه (س) چشمه جوشان حقیقت و دلیل خلقت و ظهورشان الهی و ترجمان زیباترین معنی آفرینش در قاب هستی است و زنان عالم مفتخر به حضور این بانوی بی نظیر همه اعصار و امکان بهره مندی از سیره عملی و علمی این گوهر تابناک  در همه دورانها هستند.


وی در ادامه تصریح کرده است: روز زن فرصتی است  برای تجدیدِ عهد زنان فرهیخته و مشتاقی که اقتدار به بانوی آب و آیینه و نور زهرا(س) راه روشن زندگی متعال را برای آنان هموار می سازد و این چشم انداز بی بدیل می تواند عرصه خانواده و پس از آن جامعه  اسلامیمان را مشحون از بارقه های نورانی خود سازد.


استاندار خوزستان همچنین تصریح کرده است: اینجانب ضمن تبریک  ایام مسعود با سعادت حضرت کبری(س) و هفته بزرگداشت مقام و منزلت زن و روز مادر از تلاش های بی وقفه  جنابعالی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و حوزه زنان و خانواده سپاسگزاری می نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و ولایت در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی موفق و پیروز باشید.


همچنین سیده فرانک موسوی سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز در لوح تقدیری از زحمات شهناز احمدی روزبهانی در عرصه گسترش فرهنگ تحکیم بنیان خانواده و فرصت بهره مندی  جامعه اسلامی از برکات  بی شمار این نهاد مقدس،  قدردانی کرد.
منبع: تابناک
برچسب ها: غلامرضا شریعتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار