استاندار خوزستان در آیین افتتاح آبنمای موزیکال؛
آیین افتتاحیه آبنمای موزیکال کشور در پارک 42 هکتاری اهواز با حضور استاندار خوزستان، سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز، شهردار اهواز، مدیرعامل سازمان زیباسازی،شهردارمنطقه 2 و تنی چند از اعضای شورای شهر برگزار شد
کد خبر: ۳۹۹۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 28 March 2017
به گزارش تابناک خوزستان ؛ آیین افتتاحیه آبنمای موزیکال کشور در پارک 42 هکتاری اهواز  با حضور استاندار خوزستان، سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز، شهردار اهواز،مدیرعامل سازمان زیباسازی ،شهردارمنطقه 2 وتنی چند از اعضای شورای شهر  برگزار شد.

در این مراسم استاندار خوزستان با تبریک سال نو اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید بتوانیم شرایط زندگی با استانداردهای بهتر را در شهر و استان خود در حد بضاعت برای مردم فراهم کنیم.

غلامرضا شریعتی با اشاره به اهمیت پروژه آبنمای موزیکال بزرگ و چهار پروژه دیگر از جمله آبشار کنار پل سوم، آبنمای صخره و دو آبنمای کف خشک گفت: این گونه پروژه ها به مفرح شدن و ایجاد انبساط خاطر شهروندان کمک می کند و امیدواریم با نگهداری صحیح از این پروژه ها این تقویت روحیه در میان مردم وجوانان  ادامه یابد.

وی افزود: در کنار این پروژه  باید به زیرساخت ها و زیر بناها که باعث رشد و توسعه اهواز در حوزه حمل و نقل و سایر حوزه های شهری می شود، توجه ویژه شود. اهواز پتانسیل و ثروت لازم را برای تبدیل شدن به کلانشهری مدرن و بروز را دارد.

استاندار خوزستان بر لزوم همکاری بین بخشی میان دستگاه های مختلف جهت نیل به توسعه استان تاکید کرد و گفت: امیدواریم در سال96 پروژه های درحال احداث هرچه سریعتر به بهره برداری برسند و کام مردم اهواز و استان را شیرین کنند.وی در پایان از تلاشهای شهرداری اهواز وسازمان زیباسازی تقدیرکرد.

در ادامه ی این مراسم شهردار اهواز با تبریک سال نو به شعار امسال اشاره کرد و گفت: امیدوارم سال 96  که از سوی مقام عظمای ولایت امام خامنه ای، اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال نام گرفته است همه ی مردم و مسئولین تلاش کنند تا رونق جدیدی را در اشتغال و تولید ملی شاهد باشیم و مایه خوشکامی برای ملت ایران قرار گیرد.

سید خلف موسوی با اشاره به اینکه پروژه ی آبنمای موزیکال اهواز دومین آبنمای موزیکال کشور پس از آبنمای موزیکال پارک ملت است اظهارکرد: این آبنما که به همت سازمان زیباسازی با اعتبار 5 میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری اهواز ساخته شده به ابعاد 40 در 80 متر و تعداد 700  نازل و پرتاب بیش از  30 متری و  به عمق استخر 120 سانتی متر، دارای 40 پمپ کف کش، 6 دستگاه موتور و 600 چراغ LED بوده و ارتفاع پرتاب آب در این آبنما 40 تا 50 متر است و می‌تواند آب را به 12 شکل مختلف پرتاب کرده و با بهره گیری از جدیدترین فن آوری روز طراحی و اجرا شده است.

شهردار اهواز در ادامه به چهار پروژه ی دیگر زیباسازی آماده ی بهره برداری اشاره کرد و افزود: آبشار کناری پل شهید دقایقی(پل سوم)، آبنمای صخره و دو آبنمای کف خشک آماده بهره برداری هستند.

موسوی به رویکردهای اصلی دوره ی اخیر مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: شهرداری از ابتدای شروع به کار دوره چهارم شورای اسلامی شهر با تاسی و درک صحیح از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و با تکیه بر توانمندی های مردم و همچنین نیروهای متعهد و متخصص شهرداری با اتکا به درآمدهای خود پروژه های عظیمی را از جمله تعریض پل شهید دقایقی(پل سوم)، احداث روگذر مدافعین حرم( جوادائمه)، زیر گذر شریعتی، زیرگذر خلیج فارس، نهضت آسفالت در مناطق محروم از جمله عین دو، سیاحی، مندلی، منبع آب و سایرمناطق محروم اهواز شروع و به بهره برداری رساند.

وی افزود:  هشت سرای محله در این دوره اجرا شده اند که امسال شاهد بهره برداری از چهار سرای محله خواهیم بود. در این  دوره 42 مجموعه ورزشی با چمن مصنوعی در مناطق هشتگانه اهواز به بهره برداری رسیده و  15 مجموعه ورزشی دیگر نیز در حال احداث است و اینها نمونه های مختصری از خدمات گسترده شهرداری اهواز به شهروندان است.

شهردار اهواز بر لزوم ایجاد پروژه های زیباسازی در شهر تاکید کرد و گفت: علیرغم اینکه در این دوره روی پروژه های عمرانی و ماندگار و رفع محرومیت متمرکز بودیم. لیکن از اقدامات زیباسازی نیز غافل نبودیم. اقداماتی نظیر ایجاد روشنایی های گسترده و متنوع در سطح معابر شهر و همین پروژه بخشی از تلاشهای گسترده شهرداری بوده است هر چند تا نقطه ی مطلوب هنوز فاصله داریم.

سیدخلف موسوی در پایان با تقدیر از مدیران استانی و شهری اظهار داشت: جا دارد که از استاندار خوزستان، فرماندار اهواز، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری، دوره ی چهارم شورای شهر، معاونین، مدیران خدوم شهرداری، مدیران اسبق و فعلی سازمان زیباسازی و همه کسانی که ما را در خدمت رسانی به مردم یاری می کنند قدردانی و تشکر کنم.

در این مراسم محمد صفری سرپرست شهرداری منطقه 2 اهواز هم گفت: این پروژه یک هدیه ناچیز از طرف شهرداری برای شهروندان است که  پروژه ای بسیار نشاط اور و جذاب برای مردم است وقطعا باعث شادی  ونشاط بیشتر شهروندان شود. 

وی افزود:پروژه های زیبا سازی ،نورپردازی و نشاط اور در شهر یکی از ضروریات کاری مدیریت شهریست چرا که در کنار پروژه های  عمرانی ،شهر نیاز به پروژه های هنرمندانه و ظریف و نشاط اور دارد تا مردم را در همه ابعاد بتواند فضای مناسبی برای گذراندن اوقات فراقت شهروندان فراهم کند.


منبع: تابناک
برچسب ها: آبنمای موزیکال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار